Chata Polska dołączyła do kampanii GS1 Polska - #ZacznijOd590, zachęcając konsumentów i firmy do udziału w tej akcji, dzięki której można w łatwy sposób sprawdzić źródło pochodzenia produktów i wspierać lokalne przedsiębiorstwa. Wystarczy sprawdzić trzy pierwsze cyfry kodu kreskowego i wybrać te, które wskazują na towar pochodzący od polskiego producenta lub dystrybutora.
- Nasza akcja ma charakter zarówno społeczny, jak i edukacyjny. Zachęcamy bowiem do wsparcia rodzimych firm, edukując konsumentów, jak to zrobić w łatwy sposób. Aktualnie do udziału w akcji zgłosiło się już ponad 200 firm, które będziemy promować w mediach. Współpraca z Chatą Polską jest jednym z kluczowych elementów kampanii, ponieważ pozwala nam na szersze dotarcie do konsumentów – komentuje Joanna Redmer, prezes GS1 Polska.
- Chata Polska już od lat wspiera rodzime firmy. Realizując swój autorski program pod hasłem „Blisko.Lokalnie.Naturalnie.”, sieć od dawna promuje lokalnych m. in. rolników, sadowników, producentów, wskazując Konsumentom produkty wytworzone regionalnie. W każdym naszym sklepie można znaleźć produkty „stąd”, które są wyróżnikiem sieci. Dlatego z przyjemnością przystąpiliśmy do udziału w akcji #ZacznijOd590, bowiem dzięki uczestnictwie w programie, możemy wesprzeć polskie firmy jeszcze bardziej – dodaje Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chata Polska.
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się tu: https://www.gs1pl.org/zacznijod590
(źr. GS1 Polska)