Dodaj ogłoszenie o pracy


Chata Polska w kampanii GS1 Polska - #ZacznijOd590

Chata Polska dołączyła do kampanii GS1 Polska - #ZacznijOd590, zachęcając konsumentów i firmy do udziału w tej akcji, dzięki której można w łatwy sposób sprawdzić źródło pochodzenia produktów i wspierać lokalne przedsiębiorstwa. Wystarczy sprawdzić trzy pierwsze cyfry kodu kreskowego i wybrać te, które wskazują na towar pochodzący od polskiego producenta lub dystrybutora.

- Nasza akcja ma charakter zarówno społeczny, jak i edukacyjny. Zachęcamy bowiem do wsparcia rodzimych firm, edukując konsumentów, jak to zrobić w łatwy sposób. Aktualnie do udziału w akcji zgłosiło się już ponad 200 firm, które będziemy promować w mediach. Współpraca z Chatą Polską jest jednym z kluczowych elementów kampanii, ponieważ pozwala nam na szersze dotarcie do konsumentów – komentuje Joanna Redmer, prezes GS1 Polska.

- Chata Polska już od lat wspiera rodzime firmy. Realizując swój autorski program pod hasłem „Blisko.Lokalnie.Naturalnie.”, sieć od dawna promuje lokalnych m. in. rolników, sadowników, producentów, wskazując Konsumentom produkty wytworzone regionalnie. W każdym naszym sklepie można znaleźć produkty „stąd”, które są wyróżnikiem sieci. Dlatego z przyjemnością przystąpiliśmy do udziału w akcji #ZacznijOd590, bowiem dzięki uczestnictwie w programie, możemy wesprzeć polskie firmy jeszcze bardziej – dodaje Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chata Polska.
 
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się tu: https://www.gs1pl.org/zacznijod590 

(źr. GS1 Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.