Dodaj ogłoszenie o pracy


Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”

Redakcja magazynu „Businesswoman & life” już po raz dziesiąty zrealizowała charytatywny projekt Kalendarz Gwiazd, w którym na każdej planszy pozują w duetach wyjątkowe kobiety z różnych obszarów biznesu ze znanymi kobietami ze świata show-biznesu. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza przeznaczany jest na rzecz podopiecznych Fundacji „AKOGO?” i wsparcie Kliniki Budzik. W tym ważnym społecznie projekcie wziął udział również DHL Parcel. Na okładce kalendarza 2021 znajdzie się Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel, która  zapozowała u boku aktorki Ewy Błaszczyk.

- Zaproszenie do udziału w jubileuszowej edycji tak szczególnego projektu jest dla mnie dużym wyróżnieniem. To, czego dokonuje Fundacja Akogo?, w życiu tak wielu osób, jest niezwykłe.
W DHL Parcel działania społeczne i możliwość wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie są dla nas bardzo istotne. Prowadzimy szereg działań z zakresu CSR i jest to jeden z naszych priorytetów. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć Klinikę Budzik i realnie pomóc. Trzymam kciuki, by tegoroczna edycja kalendarza wygenerowała rekordowe zyski – komentuje Agnieszka Świerszcz – Prezes Zarządu DHL Parcel Polska.

– Jestem wdzięczna, że co roku za sprawą tego niezwykłego kalendarza mamy możliwość wsparcia naszych podopiecznych. Dziękuję Agnieszce Świerszcz i firmie DHL Parcel, za udział w tym szczytnym projekcie, mając nadzieję, że wspólnymi siłami sprawimy, że ten świat stanie się choć odrobinę lepszym miejscem – mówi Ewa Błaszczyk.

Na poszczególnych planszach, u boku przedstawicielek biznesu, pozowały aktorki: Katarzyna Zielińska, Daria Widawska, Maria Dębska, Joanna Majstrak, Karolina Nowakowska, Joanna Brodzik, Dagmara Kaźmierska. Swoją pomoc również zadeklarowały piosenkarki Tatiana Okupnik i Joanna „Ruda” Lazer. Na kartach kalendarza zobaczyć można Justynę Kowalczyk-Tekieli, czterokrotną zdobywczynię Pucharu Świata w biegach narciarskich oraz dr Irenę Eris – założycielkę i współwłaścicielkę firmy Dr Irena Eris. Do kart kalendarza pozowała również Edyta Pazura i dziennikarka Anna Kalczyńska.

Zwieńczeniem akcji co roku jest premierowa gala charytatywna, podczas której odbywa się prezentacja nowej edycji kalendarza i licytacja poszczególnych kart przelanych na płótno, a także dodatkowych upominków przekazanych na licytację przez darczyńców. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza oraz licytacji na stronie internetowej zostaje przeznaczony na rzecz Fundacji Ewy Błaszczyk  "AKOGO?". W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną gala odbyła się w nowej formule, opartej na wywiadach z paniami zaangażowanymi w projekt i licytacji online. Najwyższą kwotę podczas licytacji osiągnęła okładka kalendarza, na której zapozowały w duecie Agnieszka Świerszcz – CEO DHL Parcel i Ewa Błaszczyk.

Zobaczcie making off z sesji do kalendarza charytatywnego:

(źr. DHL Parcel)

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.