Konto pracodawcy


Olga Nowak członkiem zarządu DB Port Szczecin

Zarząd spółki DB Port Szczecin powołał nowego członka zarządu. Została nim Olga Nowak, której kandydatura została wyłoniona w drodze przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego.

Olga Nowak jest absolwentem Wydziału Matematyczno-Fizycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Z grupą DB Cargo Polska związana jest od 2010 roku, kiedy to objęła funkcję kierownika projektu. W 2011 roku w obszarze Utrzymania, będąc na stanowisku dyrektora ds. zarządzania i rozwoju, nadzorowała budowę i uruchomienie linii potokowej utrzymania wagonów, wdrożyła planowanie produkcyjne i narzędzia kontroli operacyjnej oraz zapewniła ciągłą optymalizację procesów utrzymaniowych. W 2015 roku objęła stanowisko starszego kierownika projektu, pełnomocnika zarządu ds. business excellence w grupie DB Cargo Polska, gdzie stworzyła od podstaw biuro zarządzania projektami, zbudowała fundamenty ciągłego doskonalenia w obszarze kultury organizacyjnej. Wcześniej Olga Nowak pracowała w branży samochodowej, gdzie odpowiedzialna była za nadzorowanie procesu wdrożenia nowych produktów jak również optymalizację i rozwój procesów produkcyjnych zgodnie z metodologią lean manufacturing. Od 11 marca 2019 roku pełni funkcję członka zarządu spółki DB Port Szczecin.

DB Port Szczecin Sp. z o.o świadczy usługi przeładunku kontenerów, drobnicy zjednostkowanej (aluminium, celulozy, wyrobów stalowych, sztuk ciężkich, ponadgabarytów itp.) oraz zapewnia pełną obsługę nawozów luzem obejmującą przeładunki, składowanie oraz konfekcjonowanie towaru w worki typu big bag. DB Port jest największym europejskim terminalem przeładowującym bloki granitowe. Posiada połączenia z największymi hubami kontenerowymi jak Hamburg i Bremerhaven oraz z mniejszymi portami w Gdyni, Halmstad, czy Immingham. Terminal kontenerowy posiada możliwości przeładunkowe wynoszące do 150 tys. TEU rocznie. Port posiada certyfikat NATO, co umożliwia przeładunki sprzętu wojskowego oraz system Autostore, dzięki któremu skrócono średni czas urzędowej obsługi kontenera od kilkunastu minut do maksymalnie 4 godzin.

(źr. DB Port Szczecin)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w drogowych kontrolach technicznych
Ubezpieczenie cargo – co powinieneś wiedzieć?
Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
Bezpieczna podróż naszych dzieci w wakacje – jak o to zadbać?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Ponad 530 mld euro wydaje się w UE na zlecenia transportu towarów
Sezon urlopowy - trudny czas dla kierowców ciężarówek
Tureckie sklepy powalczą o polskich klientów - debiutują zagraniczne platformy handlowe
Alimenciarze zza kółka nie uciekną od płatności
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DB Schenker w Polsce otwiera nowy magazyn dla Nissens Automotive
Myto w Niemczech – pojazdy na gaz zwolnione z opłat!
Dachser prowadzi badania nad możliwościami wykorzystania sztucznej inteligencji
Już wkrótce Czechy zmienią system myta
Padł historyczny rekord w przeładunkach Portu Gdańsk
Akademia Logistyki DHL zgromadziła rekordową liczbę uczestników
15 lat Kolei Mazowieckich
Kuehne + Nagel przejmuje kolejne spółki i rozszerza wachlarz usług
Accolade inwestuje kolejne 38 mln euro w Szczecinie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC