Dodaj ogłoszenie o pracy


Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne

Prologis od lat angażuje się na rzecz lokalnych społeczności i działa na rzecz organizacji charytatywnych, wspierając szczytne cele. Firma niedawno podzieliła się wynikami swojej działalności charytatywnej w Europie. Jedną z nich było zaangażowanie 12 europejskich biur firmy w 30-dniową kampanię „Dock Doors of Giving”, której celem było zebranie jak największej kwoty na cele dobroczynne przeznaczone dla tych grup i społeczności, które najbardziej odczuły skutki pandemii COVID-19.

W Światowym Dniu Walki z Rakiem (4 lutego), Prologis ogłosił, że dzięki zaangażowaniu pracowników i partnerów firmy w całym łańcuchu dostaw, Fundacja Prologis przekazała ponad 275 tys. euro na konto 91 organizacji w całej Europie – tym samym udało się znacznie przekroczyć ustalony na 200 tys. euro cel.

Zebrane donacje objęły bardzo szeroki zakres – od żywności, zabawek i niezwykle potrzebnych środków ochrony indywidualnej po fundusze i środki na rzecz banków żywności i społeczności lokalnych, które w obecnej, trudnej sytuacji mają jeszcze większe i bardziej palące potrzeby. - Tegoroczna kampania «Dock Doors of Giving» zakończyła się wielkim sukcesem, a jej efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Zespół Prologis i nasi partnerzy biznesowi chętnie włączają się w organizowane przez nas akcje, jednak ten rok był wyjątkowy – mimo niesprzyjających okoliczności i wielu ograniczeń wszyscy wykazali się ogromnym zaangażowaniem. Dziękuję wszystkim za pozytywną moc płynącą ze wspólnego pomagania i za przekroczenie ustalonego celu w tak spektakularny sposób - podkreślił Paweł Sapek, Senior Vice President, Regional Head, Prologis na Europę Środkowo-Wschodnią.

W Polsce wsparliśmy m.in. Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” w Warszawie, któremu przekazaliśmy laptopy, środki ochrony osobistej i ozdoby świąteczne oraz Zakład Opiekuńczo Leczniczy dla Dzieci pod Wrocławiem, któremu pomogliśmy świątecznie udekorować choinki. Co więcej, w ramach Mountain Challenge dwukrotnie przekroczyliśmy cel, jakim było wirtualne wspięcie się na Rysy. W wyzwaniu wzięło udział ponad 40 naszych pracowników, dzięki czemu zebrano fundusze na rehabilitację ciężko chorego, małego chłopca. Wszyscy beneficjenci zostali zaproponowani i wybrani przez pracowników Prologis.

(źr. Prologis)

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.