Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL Global Forwarding podsumowuje działania CSR

Jedna przesyłka to jeden posiłek dla głodnego dziecka – pod takim hasłem DHL Global Forwarding realizuje założenia akcji dożywiania biednych dzieci w Polsce.  13 stycznia podczas spotkania noworocznego firma podsumowała dotychczasową działalność w obszarze odpowiedzialnego biznesu, w tym między innymi zaangażowania w program Polskiej Akcji Humanitarnej – „Pajacyk”.

Dotychczasowe wsparcie okazało się dużym sukcesem, co potwierdziła Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej. - Dzięki pomocy DHL Global Forwarding, w 2011 roku mogliśmy ufundować blisko 70tys. posiłków dla najmłodszych. To oznacza, że dzięki Wam dzieci będą mogły jeść codziennie. Wydarzenie było również okazją do podziękowania klientom i partnerom biznesowym firmy za wsparcie Programu Pajacyk. - Pomoc udzielona Polskiej Akcji Humanitarnej nie byłaby możliwa bez naszych klientów. To za ich sprawą możemy realizować naszą akcję: 1 przesyłka =1 posiłek - podkreślał Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.

 Początek nowego roku, to odpowiedni moment na podsumowanie dotychczasowej działalności firmy w obszarze odpowiedzialnego biznesu, a wspólne spotkanie z klientami i partnerami biznesowymi stało się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i poglądów na temat możliwości udzielenia pomocy najbardziej potrzebującymS. połeczna Odpowiedzialność Biznesu jest stałym elementem strategii DHL Global Forwarding. Firma łączy działalność biznesową z działaniami prospołecznymi i prośrodowiskowymi, poprzez zaangażowanie w akcje charytatywne, niosąc pomoc najuboższym, potrzebującym i pokrzywdzonym przez los. Obok wsparcia ogólnopolskiego programu dożywiania dzieci („Pajacyk”), firma stara się stworzyć możliwości rozwoju i kształcenia dzieci i młodzieży, m.in. poprzez sponsoring zajęć karate dla podopiecznych Fundacji Naszym Dzieciom oraz wsparcie Żoliborskiego Stowarzyszenia „Dom Rodzina Człowiek”.
(źr. DHL Global Forwarding)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.