Konto pracodawcy


FedEx dostarczył kolejne „Field in a Box” tym razem do Mrogąwa

FedEx Express rozpoczął już trzeci sezon w roli głównego sponsora rozgrywek Ligi Europy UEFA i otworzył kolejne boisko piłkarskie w ramach projektu społecznego „Field in a Box”. Program ‘Field in a Box’ jest częścią FedEx Cares – inicjatywy, w ramach której do 2020 roku firma zainwestuje 200 milionów dolarów w ponad 200 społecznościach.

Od 2016 roku, kiedy FedEx został głównym sponsorem rozgrywek, firma pracowała wspólnie z UEFA Foundation for Children nad stworzeniem programu, który pozwoliłby wykorzystywać futbol jako platformę zmian społecznych. Celem FedEx jest wykorzystanie swojego zaangażowania w profesjonalny futbol, tak, aby poprzez łączenie ludzi i możliwości, wywierać pozytywny wpływ na społeczności na całym świecie. Pierwszy ‘Field in a Box’ – czyli boisko ze sztuczną murawą, dostarczone przez operatora w dwóch kontenerach – został podarowany mieszkańcom Cañada Real, dzielnicy Madrytu (było to w maju 2016 roku). W związku z powtórną wizytą w Madrycie w czerwcu 2017 roku i korzyściami, jakie nowa przestrzeń sportowa przynosi lokalnej społeczności, FedEx, wspólnie z UEFA Foundation for Children oraz globalną organizacją non-profit Streetfootballworld, rozpoczęli poszukiwania lokalizacji dla kolejnego tego typu obiektu. Finalnie zostało wybrane Mrągowo. Stało się tak ze względu na duży potencjał pozytywnego oddziaływania społecznego, jaki niesie ze sobą uruchomienie boiska, które jednocześnie będzie służyć jako centrum treningowe football3. Mieszkańcy miasta stali się oficjalnymi użytkownikami boiska 31 sierpnia 2017 roku.
- Gdy FedEx stał się głównym sponsorem Ligi Europy UEFA, staraliśmy się znaleźć sposób, aby wykorzystać nasze zaangażowanie w profesjonalny futbol do nawiązywania bezpośrednich kontaktów z ludźmi, również w społecznościach, w których działamy. Cañada Real jest znakomitym przykładem na to, jakie korzyści może przynosić boisko piłkarskie. Dla FedEx, otwarcie obiektu w Mrągowie to duża satysfakcja oraz radość. Cieszymy się, widząc optymizm związany z tym projektem, stwarzającym nowe możliwości dla mieszkańców – powiedział David Binks, president, FedEx Express Europe i CEO TNT.
Pracownicy FedEx uczestniczyli również w sesji treningowej oraz turnieju piłkarskim football3, w którym zmierzyli się z młodymi piłkarzami. Football3 to metodologia, która zmienia boisko w arenę, na której gracze uczą się dialogu, szacunku i pracy zespołowej. - Już sama decyzja o zlokalizowaniu boiska w Mrągowie wzmocniła aspiracje lokalnej społeczności. Naszym celem jest, aby stało się ono centrum treningowym football3. To oznacza, że boisko będzie nie tylko miejscem do gry w piłkę, ale umożliwi również popularyzację idei football3, zarówno w Mrągowie, jak i w całej Polsce – powiedział  Arkadiusz Kamil Mierkowski ze stowarzyszenia MSIS.

Planowane rozszerzenie projektów FedEx i UEFA Foundation for Children przewiduje wybudowanie kolejnych boisk, zlokalizowanych w RPA, Brazylii oraz Indonezji. Pozwoli to połączyć zaangażowanie FedEx w profesjonalny futbol z inicjatywami mającymi wpływ na lokalną społeczność.

(źr. FedEx)

kobiety w logistyce
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2018”
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wyjęcie karty z tachografu – kiedy kierowca może to zrobić?
Europejski Urząd ds. Pracy - będzie kontrolować polskich kierowców w Europie
Bezpieczna podróż naszych dzieci w wakacje – jak o to zadbać?
Dobre auto z drugiej ręki – jak je rozpoznać w gąszczu ofert?
Jak skutecznie zarządzać „ogonem zakupowym”? - case study
Jakie są prawa i obowiązki pracowników przy kontrolach zwolnień lekarskich
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Tureckie sklepy powalczą o polskich klientów - debiutują zagraniczne platformy handlowe
Alimenciarze zza kółka nie uciekną od płatności
Co raz mniej upadłości firm – w maju 2019 spadek o 4,5 proc.
Przejścia graniczne pod kontrolą - NIK zbiera opinie internautów
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
FM Logistic ogłasza wyniki za rok 2018/19
Dachser otworzył kolejny oddział w Azji Południowej
Accolade zapowiada budowę kolejnych powierzchni magazynowych w Polsce
M7 przejęło Eurologis Centrum Logistyczne
Poczta Polska testuje RFID w identyfikacji przesyłek
Agility partnerem logistycznym wyścigów Porsche Carrera Cup Asia
FM Logistic rozbuduje dla Polpharmy swoje największe centrum dystrybucji farmaceutyk ...
Wyróżnienie dla ID Logistics w 24. Rankingu Firm TSL
JYSK zwiększa powierzchnię magazynową do 80 tys.mkw
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC