Dodaj ogłoszenie o pracy


FedEx tworzył dziecięcą eskortę na finał rozgrywek Ligi Europy

FedEx Express wraz z Fundacją UEFA for Children i szwedzkimi organizacjami charytatywnymi, stworzyły dziecięcą eskortę na finał rozgrywek Ligi Europy. Dzieci będą towarzyszyły piłkarzom Manchesteru United i Ajaxu Amsterdam w drodze na murawę stadionu Friends Arena w Sztokholmie.

FedEx jest sponsorem głównym rozgrywek Ligi Europy UEFA. Wspólnie z lokalnymi organizacjami działającymi na rzecz poprawy jakości życia młodzieży wziął udział w tworzeniu drużyny - dziecięcej eskorty złożonej z 22 dzieci w wieku od 7 do 9 lat, dając im niezwykłą szansę wejścia na boisko razem z gwiazdami futbolu. Do współpracy przy projekcie FedEx oraz UEFA for Children, zaproszono międzynarodową organizację pozarządową streetfootballworld, sztokholmski klub Djurgården Fotboll oraz szwedzkie organizacje charytatywne zaangażowane w poprawę jakości życia młodzieży: Barn Till Ensamma Mammor, Trygga Barnen i Kista Sports Club.

Ponadto, FedEx wykorzysta 100 biletów wstępu, by ugościć podczas rozgrywek dodatkową grupę dzieci, ich opiekunów oraz pracowników organizacji dobroczynnych.
Współpraca FedEx z Fundacją UEFA będzie kontynuowana przez cały okres współpracy sponsorskiej z UEFA, podczas którego zaplanowano wiele aktywności, wykorzystujących futbol, jako platformę zmian w lokalnych środowiskach. W 2016 roku obie organizacje współpracowały ze streetfootballworld w celu stworzenia ‘Pitch in a Box’ - zamkniętego boiska futbolowego ze sztuczną trawą, które powstało w Cañada Real – biednej społeczności niedaleko Madrytu. Rozpoczęto już planowanie budowy drugiego boiska piłkarskiego, które powstanie jeszcze tego lata, by służyć społeczności w północno-wschodniej części Polski. Boiska te są utrzymywane przez lokalne organizacje charytatywne dzięki sieci streetfootballworld i zapewniają bezpieczne miejsce spotkań dla młodych ludzi, gdzie mogą grać i rozwijać ważne życiowe umiejętności, takie jak okazywanie innym szacunku oraz prowadzenie dialogu.

(red./źr. FedEx)

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.