Konto pracodawcy


Koleje Mazowieckie poszukują chętnych na szkolenie na licencję maszynisty

Koleje Mazowieckie, aby przeciwdziałać powiększaniu się luki pokoleniowej, od 2012 r. systematycznie organizują szkolenia na licencję oraz świadectwo maszynisty. Do tej pory przewoźnik wyszkolił i zatrudnił około 340 absolwentów, ale to wciąż za mało. Pod koniec sierpnia kończy się 13. edycja szkolenia na licencję maszynisty, a Koleje Mazowieckie już szukają kandydatów na kolejną 14. edycję, która rozpocznie się w październiku 2019 r.

Osobom, które zdecydują się na kurs firma oferuje pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się spółce, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szeroki pakiet świadczeń socjalnych, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego. Ponadto ci, którzy uzyskają wynik pozytywny z egzaminu niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty otrzymają propozycję zatrudnienia w Spółce KM, i już na podstawie umowy o pracę, dalszego szkolenia na świadectwo maszynisty.

Szkolenie na maszynistę pojazdu trakcyjnego łącznie (licencja oraz świadectwo) trwa około 20 miesięcy. Aby móc ubiegać się o zakwalifikowanie na kurs na licencję, który trwa dwa miesiące należy mieć m.in.: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, ukończone 18 lat, być odpowiedzialnym, dokładnym, dyspozycyjnym, posiadać dobrą organizację pracy i wysoką odporność na stres. Ale najważniejsze mieć stan zdrowia wymagany dla oferowanego stanowiska pracy. Kandydat na szkolenie pokrywa całkowity jego koszt w wysokości 5000 zł + koszt badań lekarskich ok. 460 zł. Maszynista pojazdu trakcyjnego to zawód z tradycją i przyszłością, na który wciąż jest duże zapotrzebowanie. Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdem kolejowym to obecnie dobra inwestycja w swoją karierę zawodową.
Koleje Mazowieckie stworzyły własny, specjalistyczny ośrodek szkoleniowy z nowoczesnym symulatorem pojazdu kolejowego EN76, własnymi podręcznikami, własną wykwalifikowaną kadrą i niezbędną infrastrukturą (sale szkoleniowe, nowoczesny tabor kolejowy, hale naprawcze itp.). Wraz z dostawą nowych pojazdów FLIRT, ośrodek powiększy się o kolejny nowoczesny symulator.

Szczegółowe informacje o kursie można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl w zakładce „strefa partnerów – szkolenia”.

(źr. Koleje Mazowieckie)

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
Indeks Logistyczny Agility o szansach na światowe ożywienie w 2021!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne
UPS opublikował wyniki za 2020 – przychody wzrosły o 14,2 proc.
FM Logistic rozpoczyna budowę nowego centrum magazynowego w Wiskitkach
GLS wdrożył geokodowanie paczek
ID Logistics podsumowało 2020 rok – wzrost sprzedaży o 7,1 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC