Konto pracodawcy


Koleje Mazowieckie poszukują chętnych na szkolenie na licencję maszynisty

Koleje Mazowieckie, aby przeciwdziałać powiększaniu się luki pokoleniowej, od 2012 r. systematycznie organizują szkolenia na licencję oraz świadectwo maszynisty. Do tej pory przewoźnik wyszkolił i zatrudnił około 340 absolwentów, ale to wciąż za mało. Pod koniec sierpnia kończy się 13. edycja szkolenia na licencję maszynisty, a Koleje Mazowieckie już szukają kandydatów na kolejną 14. edycję, która rozpocznie się w październiku 2019 r.

Osobom, które zdecydują się na kurs firma oferuje pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się spółce, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szeroki pakiet świadczeń socjalnych, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego. Ponadto ci, którzy uzyskają wynik pozytywny z egzaminu niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty otrzymają propozycję zatrudnienia w Spółce KM, i już na podstawie umowy o pracę, dalszego szkolenia na świadectwo maszynisty.

Szkolenie na maszynistę pojazdu trakcyjnego łącznie (licencja oraz świadectwo) trwa około 20 miesięcy. Aby móc ubiegać się o zakwalifikowanie na kurs na licencję, który trwa dwa miesiące należy mieć m.in.: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, ukończone 18 lat, być odpowiedzialnym, dokładnym, dyspozycyjnym, posiadać dobrą organizację pracy i wysoką odporność na stres. Ale najważniejsze mieć stan zdrowia wymagany dla oferowanego stanowiska pracy. Kandydat na szkolenie pokrywa całkowity jego koszt w wysokości 5000 zł + koszt badań lekarskich ok. 460 zł. Maszynista pojazdu trakcyjnego to zawód z tradycją i przyszłością, na który wciąż jest duże zapotrzebowanie. Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdem kolejowym to obecnie dobra inwestycja w swoją karierę zawodową.
Koleje Mazowieckie stworzyły własny, specjalistyczny ośrodek szkoleniowy z nowoczesnym symulatorem pojazdu kolejowego EN76, własnymi podręcznikami, własną wykwalifikowaną kadrą i niezbędną infrastrukturą (sale szkoleniowe, nowoczesny tabor kolejowy, hale naprawcze itp.). Wraz z dostawą nowych pojazdów FLIRT, ośrodek powiększy się o kolejny nowoczesny symulator.

Szczegółowe informacje o kursie można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl w zakładce „strefa partnerów – szkolenia”.

(źr. Koleje Mazowieckie)

kobiety w logistyce
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
O zmianach i najnowszych trendach na rynku logistycznym rozmawiamy z Martą Tęsiorowską z Prologis
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
Podsumowanie kontroli PIP 2020 w transporcie i zapowiedź kolejnych!
Wysyłasz darmowe towary na fakturze proforma poza UE? To musisz zapłacić VAT!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DKV rozszerza sieć stacji w Rosji, Danii i Czechach
CTL Logistics wdrożył system do zarządzania biznesem - RailSoft
CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
PKS Gdańsk-Oliwa odnawia flotę
15 lat Dachser w Polsce
MediaMarktSaturn uruchomił nowe centrum dystrybucji w Polsce
Firmy kurierskie napędzają popyt na powierzchnie magazynowe
21. Oddział PEKAES w Kaliszu rozpoczął prace
Wyścig z czasem – Hillebrand dostarczył w ciągu kilku dni 160 ton wina i 940 mln ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC