(Warszawa, 22 - 23 listopada 2017)
Dla kogo jest to szkolenie?
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest dla osób pracujących w branży transport – spedycja – logistyka (TSL), tj. spedytorów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta oraz właścicieli małych i średnich firm z branży TSL.
Co zyska uczestnik po szkoleniu?
Uczestnik szkolenia dowie się jak podnieść swoją efektywność w procesie sprzedaży i negocjacji.
Pozna najnowsze podejście do procesu sprzedaży i sprawdzone techniki sprzedaży.
Nauczy się odkrywać i rozumieć prawdziwe potrzeby klienta.
Wypracuje sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i zamykania sprzedaży.
Przekona się jak ważne jest umiejętne prowadzenie procesu sprzedaży dla budowania długofalowych relacji z klientem.
Metody - szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów kilkunastoosobowej grupie. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać ćwiczenia, analizować przykłady, dyskutować i wymieniać doświadczenia. Aktywne metody pracy umożliwiają przyjrzenie się swojemu stylowi sprzedaży i przećwiczenie umiejętności, a dyskusje i wymiana doświadczeń z grupą osób z tej samej branży pozwoli na odkrywanie nowych możliwości oraz mocnych i słabych punktów w funkcjonującym w firmie procesie sprzedaży.
Trenerka - doświadczony przedsiębiorca, audytor i doradca, agent celny oraz certyfikowany trener biznesu (V The European Qualifications Framework). Doświadczenie w doradztwie i sprzedaży zdobywała pracując od 19 lat w międzynarodowych firmach oraz prowadząc własną firmę doradczo-szkoleniową K.A.V. Współpracuje głównie z firmami z branży TSL oraz eksporterami i importerami z branży lotniczej, technologicznej, FMCG, chemicznej, odzieżowej. Posiada doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej, z poziomu małej firmy oraz sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności sprzedażowe szlifowała u międzynarodowych trenerów tj. Brian Tracy, Robert Cialdini, Antony Robbins, Andy Harrington.
Termin i miejsce: 22 - 23 listopada 2017 r., Warszawa
Cena za udział jednej osoby: 1210 PLN + VAT (cena obejmuje warsztat, materiały, przerwy kawowe, lunch). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu. UWAGA! Cena nie obejmuje kosztów noclegu.
Zgłoszenie udziału należy przesłać do 15 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. POBIERZ Formularz zgłoszeniowy
Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.
Ogólny program szkolenia:
Dzień I
Budowanie relacji w biznesie jako klucz do sukcesu w biznesie
1. Nowoczesny model sprzedaży i komunikacji w biznesie
2. Typy osobowości klientów wg. G. Junga
3. Identyfikacja własnego stylu komunikacji
4. Rozpoznawanie typu osobowości klienta i jego motywatorów
5. Dopasowanie własnego stylu komunikacji do stylu klienta, aby osiągnąć postawiony cel.
6. Kluczowe umiejętności w efektywnej komunikacji: dopasowanie, słuchanie, zadawanie pytań.
Dzień II
Skuteczna sprzedaż
1. Etapy procesu sprzedaży
2. Przygotowanie oferty w oparciu o potrzeby klienta
3. Sprzedaż prawdziwych korzyści
4. Skuteczne negocjacje - manipulacja czy kooperacja
5. Zamykanie sprzedaży
6. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem
ZAPRASZAMY!