Konto pracodawcy


Skuteczna sprzedaż usług spedycyjno – transportowych

(Warszawa, 22 - 23 listopada 2017)

Dla kogo jest to szkolenie?
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest dla osób pracujących w branży transport – spedycja – logistyka (TSL), tj. spedytorów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta oraz właścicieli małych i średnich firm z branży TSL.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  
Uczestnik szkolenia dowie się jak podnieść swoją efektywność w procesie sprzedaży i negocjacji.
Pozna najnowsze podejście do procesu sprzedaży i sprawdzone techniki sprzedaży.
Nauczy się odkrywać i rozumieć prawdziwe potrzeby klienta.
Wypracuje sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i zamykania sprzedaży.
Przekona się jak ważne jest umiejętne prowadzenie procesu sprzedaży dla budowania długofalowych relacji z klientem.

Metody - szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów kilkunastoosobowej grupie. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać ćwiczenia, analizować przykłady, dyskutować i wymieniać doświadczenia. Aktywne metody pracy umożliwiają przyjrzenie się swojemu stylowi sprzedaży i przećwiczenie umiejętności, a dyskusje i wymiana doświadczeń z grupą osób z tej samej branży pozwoli na odkrywanie nowych możliwości oraz mocnych i słabych punktów w funkcjonującym w firmie procesie sprzedaży.

Trenerka - doświadczony przedsiębiorca, audytor i doradca, agent celny oraz certyfikowany trener biznesu (V The European Qualifications Framework). Doświadczenie w doradztwie i sprzedaży zdobywała pracując od 19 lat w międzynarodowych firmach oraz prowadząc własną firmę doradczo-szkoleniową K.A.V. Współpracuje głównie z firmami z  branży TSL oraz eksporterami i importerami z branży lotniczej, technologicznej, FMCG, chemicznej, odzieżowej. Posiada doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej, z poziomu małej firmy oraz sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności sprzedażowe szlifowała u międzynarodowych trenerów tj. Brian Tracy, Robert Cialdini, Antony Robbins, Andy Harrington.

Termin i miejsce: 22 - 23 listopada 2017 r., Warszawa

Cena za udział jednej osoby: 1210 PLN + VAT (cena obejmuje warsztat, materiały, przerwy kawowe, lunch). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu. UWAGA! Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Zgłoszenie udziału należy przesłać do 15 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

Ogólny program szkolenia:
Dzień I
Budowanie relacji w biznesie jako klucz do sukcesu w biznesie
1.    Nowoczesny model sprzedaży i komunikacji w biznesie
2.    Typy osobowości klientów wg. G. Junga
3.    Identyfikacja własnego stylu komunikacji
4.    Rozpoznawanie typu osobowości klienta i jego motywatorów
5.    Dopasowanie własnego stylu komunikacji do stylu klienta, aby osiągnąć postawiony cel.
6.    Kluczowe umiejętności w efektywnej komunikacji: dopasowanie, słuchanie, zadawanie pytań.

Dzień II
Skuteczna sprzedaż
1.    Etapy procesu sprzedaży
2.    Przygotowanie oferty w oparciu o potrzeby klienta
3.    Sprzedaż prawdziwych korzyści
4.    Skuteczne negocjacje - manipulacja czy kooperacja
5.    Zamykanie sprzedaży
6.    Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem

ZAPRASZAMY!

kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
Wyzwania w logistyce dla branży chemicznej
Czy potencjalna druga fala pandemii zagrozi produkcji?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
Omega Pilzno powiększa swój trójmiejski magazyn
CEVA Logistics wzmacnia pozycję lidera logistyki kontraktowej dla e-commerce
Poczta Polska odnotowuje 30 proc. wzrost liczby przesyłek z Dalekiego Wschodu
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC