Konto pracodawcy

Skuteczna sprzedaż usług spedycyjno – transportowych

(Warszawa, 22 - 23 listopada 2017)

Dla kogo jest to szkolenie?
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest dla osób pracujących w branży transport – spedycja – logistyka (TSL), tj. spedytorów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta oraz właścicieli małych i średnich firm z branży TSL.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  
Uczestnik szkolenia dowie się jak podnieść swoją efektywność w procesie sprzedaży i negocjacji.
Pozna najnowsze podejście do procesu sprzedaży i sprawdzone techniki sprzedaży.
Nauczy się odkrywać i rozumieć prawdziwe potrzeby klienta.
Wypracuje sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i zamykania sprzedaży.
Przekona się jak ważne jest umiejętne prowadzenie procesu sprzedaży dla budowania długofalowych relacji z klientem.

Metody - szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów kilkunastoosobowej grupie. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać ćwiczenia, analizować przykłady, dyskutować i wymieniać doświadczenia. Aktywne metody pracy umożliwiają przyjrzenie się swojemu stylowi sprzedaży i przećwiczenie umiejętności, a dyskusje i wymiana doświadczeń z grupą osób z tej samej branży pozwoli na odkrywanie nowych możliwości oraz mocnych i słabych punktów w funkcjonującym w firmie procesie sprzedaży.

Trenerka - doświadczony przedsiębiorca, audytor i doradca, agent celny oraz certyfikowany trener biznesu (V The European Qualifications Framework). Doświadczenie w doradztwie i sprzedaży zdobywała pracując od 19 lat w międzynarodowych firmach oraz prowadząc własną firmę doradczo-szkoleniową K.A.V. Współpracuje głównie z firmami z  branży TSL oraz eksporterami i importerami z branży lotniczej, technologicznej, FMCG, chemicznej, odzieżowej. Posiada doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej, z poziomu małej firmy oraz sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności sprzedażowe szlifowała u międzynarodowych trenerów tj. Brian Tracy, Robert Cialdini, Antony Robbins, Andy Harrington.

Termin i miejsce: 22 - 23 listopada 2017 r., Warszawa

Cena za udział jednej osoby: 1210 PLN + VAT (cena obejmuje warsztat, materiały, przerwy kawowe, lunch). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu. UWAGA! Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Zgłoszenie udziału należy przesłać do 15 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

Ogólny program szkolenia:
Dzień I
Budowanie relacji w biznesie jako klucz do sukcesu w biznesie
1.    Nowoczesny model sprzedaży i komunikacji w biznesie
2.    Typy osobowości klientów wg. G. Junga
3.    Identyfikacja własnego stylu komunikacji
4.    Rozpoznawanie typu osobowości klienta i jego motywatorów
5.    Dopasowanie własnego stylu komunikacji do stylu klienta, aby osiągnąć postawiony cel.
6.    Kluczowe umiejętności w efektywnej komunikacji: dopasowanie, słuchanie, zadawanie pytań.

Dzień II
Skuteczna sprzedaż
1.    Etapy procesu sprzedaży
2.    Przygotowanie oferty w oparciu o potrzeby klienta
3.    Sprzedaż prawdziwych korzyści
4.    Skuteczne negocjacje - manipulacja czy kooperacja
5.    Zamykanie sprzedaży
6.    Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem

ZAPRASZAMY!

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
Pakiet Mobilności – pozostało nadal wiele znaków zapytania!
Jakie świąteczne wydatki przedsiębiorcy mogą rozliczyć w kosztach?
Nowe przepisy uregulują kwestię adresów na zwolnieniach lekarskich
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Co zdominuje transport w 2019 roku?
Zmiany w ustawie o prawie lotniczym ułatwią realizację CPK
Motywacja tylko w korporacjach? Większość firm MŚP dostrzega korzyści z motywowania kadr, ale ponad 20 proc…
Plaga manipulacji tacho to problem, z którym musi zmierzyć się branża transportowa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Rusza rozbudowa Nabrzeża Oliwskiego w Porcie Gdańsk
Netto Polska i Frigo Logistics rozszerzają współpracę
Rusak Business Services otworzył nowy skład celny, podatkowy oraz magazyn krajowy
Zmiany w zarządach Grupy DB Cargo Polska
Grupa Raben uruchomiła nowe narzędzie do śledzenia przesyłek w czasie rzeczywisty ...
Trzy nowe Dragony w taborze STK
Fracht FWO Polska podsumował ostatnie 12 miesięcy i przedstawia plany na 2019
InPost obsłużył ponad 86 mln przesyłek w 2018 roku
Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC