Dodaj ogłoszenie o pracy


Skuteczna sprzedaż usług spedycyjno – transportowych

(Warszawa, 22 - 23 listopada 2017)

Dla kogo jest to szkolenie?
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest dla osób pracujących w branży transport – spedycja – logistyka (TSL), tj. spedytorów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta oraz właścicieli małych i średnich firm z branży TSL.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  
Uczestnik szkolenia dowie się jak podnieść swoją efektywność w procesie sprzedaży i negocjacji.
Pozna najnowsze podejście do procesu sprzedaży i sprawdzone techniki sprzedaży.
Nauczy się odkrywać i rozumieć prawdziwe potrzeby klienta.
Wypracuje sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i zamykania sprzedaży.
Przekona się jak ważne jest umiejętne prowadzenie procesu sprzedaży dla budowania długofalowych relacji z klientem.

Metody - szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów kilkunastoosobowej grupie. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać ćwiczenia, analizować przykłady, dyskutować i wymieniać doświadczenia. Aktywne metody pracy umożliwiają przyjrzenie się swojemu stylowi sprzedaży i przećwiczenie umiejętności, a dyskusje i wymiana doświadczeń z grupą osób z tej samej branży pozwoli na odkrywanie nowych możliwości oraz mocnych i słabych punktów w funkcjonującym w firmie procesie sprzedaży.

Trenerka - doświadczony przedsiębiorca, audytor i doradca, agent celny oraz certyfikowany trener biznesu (V The European Qualifications Framework). Doświadczenie w doradztwie i sprzedaży zdobywała pracując od 19 lat w międzynarodowych firmach oraz prowadząc własną firmę doradczo-szkoleniową K.A.V. Współpracuje głównie z firmami z  branży TSL oraz eksporterami i importerami z branży lotniczej, technologicznej, FMCG, chemicznej, odzieżowej. Posiada doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej, z poziomu małej firmy oraz sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności sprzedażowe szlifowała u międzynarodowych trenerów tj. Brian Tracy, Robert Cialdini, Antony Robbins, Andy Harrington.

Termin i miejsce: 22 - 23 listopada 2017 r., Warszawa

Cena za udział jednej osoby: 1210 PLN + VAT (cena obejmuje warsztat, materiały, przerwy kawowe, lunch). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu. UWAGA! Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Zgłoszenie udziału należy przesłać do 15 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

Ogólny program szkolenia:
Dzień I
Budowanie relacji w biznesie jako klucz do sukcesu w biznesie
1.    Nowoczesny model sprzedaży i komunikacji w biznesie
2.    Typy osobowości klientów wg. G. Junga
3.    Identyfikacja własnego stylu komunikacji
4.    Rozpoznawanie typu osobowości klienta i jego motywatorów
5.    Dopasowanie własnego stylu komunikacji do stylu klienta, aby osiągnąć postawiony cel.
6.    Kluczowe umiejętności w efektywnej komunikacji: dopasowanie, słuchanie, zadawanie pytań.

Dzień II
Skuteczna sprzedaż
1.    Etapy procesu sprzedaży
2.    Przygotowanie oferty w oparciu o potrzeby klienta
3.    Sprzedaż prawdziwych korzyści
4.    Skuteczne negocjacje - manipulacja czy kooperacja
5.    Zamykanie sprzedaży
6.    Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.