Konto pracodawcy


Skuteczna sprzedaż usług spedycyjno – transportowych

(Warszawa, 22 - 23 listopada 2017)

Dla kogo jest to szkolenie?
Ten dwudniowy warsztat przeznaczony jest dla osób pracujących w branży transport – spedycja – logistyka (TSL), tj. spedytorów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta oraz właścicieli małych i średnich firm z branży TSL.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  
Uczestnik szkolenia dowie się jak podnieść swoją efektywność w procesie sprzedaży i negocjacji.
Pozna najnowsze podejście do procesu sprzedaży i sprawdzone techniki sprzedaży.
Nauczy się odkrywać i rozumieć prawdziwe potrzeby klienta.
Wypracuje sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i zamykania sprzedaży.
Przekona się jak ważne jest umiejętne prowadzenie procesu sprzedaży dla budowania długofalowych relacji z klientem.

Metody - szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatów kilkunastoosobowej grupie. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywać ćwiczenia, analizować przykłady, dyskutować i wymieniać doświadczenia. Aktywne metody pracy umożliwiają przyjrzenie się swojemu stylowi sprzedaży i przećwiczenie umiejętności, a dyskusje i wymiana doświadczeń z grupą osób z tej samej branży pozwoli na odkrywanie nowych możliwości oraz mocnych i słabych punktów w funkcjonującym w firmie procesie sprzedaży.

Trenerka - doświadczony przedsiębiorca, audytor i doradca, agent celny oraz certyfikowany trener biznesu (V The European Qualifications Framework). Doświadczenie w doradztwie i sprzedaży zdobywała pracując od 19 lat w międzynarodowych firmach oraz prowadząc własną firmę doradczo-szkoleniową K.A.V. Współpracuje głównie z firmami z  branży TSL oraz eksporterami i importerami z branży lotniczej, technologicznej, FMCG, chemicznej, odzieżowej. Posiada doświadczenie w sprzedaży korporacyjnej, z poziomu małej firmy oraz sprzedaży bezpośredniej. Umiejętności sprzedażowe szlifowała u międzynarodowych trenerów tj. Brian Tracy, Robert Cialdini, Antony Robbins, Andy Harrington.

Termin i miejsce: 22 - 23 listopada 2017 r., Warszawa

Cena za udział jednej osoby: 1210 PLN + VAT (cena obejmuje warsztat, materiały, przerwy kawowe, lunch). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu. UWAGA! Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Zgłoszenie udziału należy przesłać do 15 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

Ogólny program szkolenia:
Dzień I
Budowanie relacji w biznesie jako klucz do sukcesu w biznesie
1.    Nowoczesny model sprzedaży i komunikacji w biznesie
2.    Typy osobowości klientów wg. G. Junga
3.    Identyfikacja własnego stylu komunikacji
4.    Rozpoznawanie typu osobowości klienta i jego motywatorów
5.    Dopasowanie własnego stylu komunikacji do stylu klienta, aby osiągnąć postawiony cel.
6.    Kluczowe umiejętności w efektywnej komunikacji: dopasowanie, słuchanie, zadawanie pytań.

Dzień II
Skuteczna sprzedaż
1.    Etapy procesu sprzedaży
2.    Przygotowanie oferty w oparciu o potrzeby klienta
3.    Sprzedaż prawdziwych korzyści
4.    Skuteczne negocjacje - manipulacja czy kooperacja
5.    Zamykanie sprzedaży
6.    Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem

ZAPRASZAMY!

kobiety w logistyce
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
Koronawirus - KE opublikowała wytyczne dla transportu
Koronawirus: Jakie wyzwania stoją przed pracownikami?
Holandia wprowadza obowiązek zgłaszania pracowników delegowanych w kabotażu
Duńska płaca minimalna obejmie transport kombinowany i kabotaż
Eksport alkoholi do Rosji - Hillebrand o wymogach i znalezieniu kontrahenta
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Covid-19 – osłabienie walut wpływa na rynek nieruchomości
Jak utrzymać ciągłość łańcuchów dostaw na rynku beverage w czasach epidemii?
Potrzebne są regulacje pracy zdalnej w przepisach Kodeksu pracy
Koronawirus wymusi uregulowanie prawne pracy zdalnej?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Agility dostarcza ponad 500 ładunków do Omanu
Emirates zawiesiły większość lotów pasażerskich, połączenia cargo bez zmian
Dachser rozszerza most powietrzny do Chin
Rynek magazynowy odporny na koronawirusa?
CEVA Logistics wyczarterowała 86 frachtowców aby wesprzeć łańcuchy dostaw
Lublin w czołówce miast CEE
Grupa Fracht uruchamia regularne loty cargo na trasie Europa - USA
GEFCO Polska uruchamia regularne przewozy do Maroka
Omega Pilzno zwiększa flotę o 50 nowych ciągników siodłowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC