Konto pracodawcy


Profesjonalna obsługa klienta w firmach TSL (listopad'2017)

(Warszawa, 15.11.2017)

Co jest celem szkolenia? Celem szkolenia jest poznanie i przećwiczenie w praktyce technik obsługi klienta uwzględniając jego podstawowe potrzeby, zarówno jako partnera biznesowego i człowieka z nastawieniem na stworzenie długoterminowych relacji.

Co zyska uczestnik po szkoleniu? Przede wszystkim nauczy się rozpoznawać i zaspokajać podstawowe potrzeby klienta jako człowieka, wzmocni poczucie empatii i zaangażowania, nabędzie umiejętność pracy z emocjami klienta i własnymi. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić firmom spedycyjnym, transportowym, logistycznym, wprowadzenie skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.

METODY – warsztaty, praca na przykładach, budowanie własnych instrukcji, wymiana doświadczeń.

Dla kogo jest to szkolenie? Warsztat przeznaczony jest dla pracowników działów obsługi klienta, spedytorów, handlowców oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.

Trenerka: to doświadczony trener umiejętności miękkich, specjalistka z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie optymalizowała procesy transportowo – logistyczne oraz tworzyła i zarządzała działami jakości oraz obsługi klienta. Przez 10 lat była wewnętrznym trenerem umiejętności miękkich i spraw związanych z obsługą klienta w jednej z największych firm logistycznych. Obecnie trener, niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

TERMIN: 15 listopada 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU należy przesłać do 7 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 5 proc. rabatu.

Plan szkolenia obejmuje:
1.    Kontekst biznesowy – rynek na jakim funkcjonujemy, specyfika branży, typy transakcji, problemy klientów.
2.    Autorefleksja – jakimi jesteśmy klientami, co lubimy, a czego nie jako klienci, jakie są nasze oczekiwania.
3.    Potrzeby klientów: tworzenie listy potrzeb, przypisanie wagi, dopasowanie scenariuszy z życia wziętych – baza do pracy.
4.    Zaspokajanie potrzeb klienta – praca z przykładami – intuicja, wymiana doświadczeń, odniesienie do własnych emocji.
5.    Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych i konkretne narzędzia na:
a)    Uspokajanie,
b)    Zarządzanie emocjami,
c)    Pokazywanie zaangażowania,
d)    Okazywanie zrozumienia,
e)    Mówienie nie,
6.    Jakość korespondencji z klientem – maile, komunikator, sms.
7.    Spotkania face-to-face
8.    Klient trudny – jak rozmawiać z kimś kogo się nie lubi, kogo się boimy?
9.    Relacje długoterminowe – jak je budować z klientem?

Zapraszamy do udziału!


kobiety w logistyce
WISTA policzy kobiety pracujące w gospodarce i logistyce morskiej!
Rusza program mentoringowy dla liderek i liderów z branży morsko-logistycznej!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Urlopy 2021 – nowe uprawnienia pracodawcy a pracownika
Od 1 lipca zmiana samochodu osobowego na ciężarowy będzie wymagała zapłaty podat ...
Zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń kierowców zatrzęsą rynkiem transportowym?
Skocz po whisky - czyli o czym wiedziec powinien importer alkoholi?
Czy zawodowy kierowca może wyruszyć w trasę ze swoim pupilem?
Czas pracy w porze nocnej i kary za przekroczenie 10 godzin
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Zryczałtowana składka zdrowotna - przywilejem dla wybranych?
4-dniowy tydzień pracy w Polsce – jak wpłynąłby na gospodarkę?
Polski Ład – ryczałt szansą dla przedsiębiorców?
Bez zmiany polskiego prawa koszty przewoźników zwiększą się nawet o 100%!?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand - rekordowy wzrost przychodów i pozycja lidera na polskim rynku
Wymiana floty Poczty Polskiej zakończona – ponad tysiąc nowych aut dostawczych!
W Wiskitkach powstają kolejne 3 magazyny FM Logistic
Przewozy intermodalne po I kwartale 2021 na dwucyfrowym wzroście!
Arvato otwiera kolejne centrum logistyczne w Prologis Park Poznań III
Emirates SkyCargo rozbudowują infrastrukturę sieci chłodniczej w Dubaju
FedEx partnerem logistycznym UEFA EURO 2020
Na Podkarpaciu powstanie najdłuższy w Europie tor do pasywnej lewitacji magnetyczne ...
W parkach logistycznych Prologis wystartowały Book Boxy
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC