Konto pracodawcy


Profesjonalna obsługa klienta w firmach TSL (listopad'2017)

(Warszawa, 15.11.2017)

Co jest celem szkolenia? Celem szkolenia jest poznanie i przećwiczenie w praktyce technik obsługi klienta uwzględniając jego podstawowe potrzeby, zarówno jako partnera biznesowego i człowieka z nastawieniem na stworzenie długoterminowych relacji.

Co zyska uczestnik po szkoleniu? Przede wszystkim nauczy się rozpoznawać i zaspokajać podstawowe potrzeby klienta jako człowieka, wzmocni poczucie empatii i zaangażowania, nabędzie umiejętność pracy z emocjami klienta i własnymi. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić firmom spedycyjnym, transportowym, logistycznym, wprowadzenie skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.

METODY – warsztaty, praca na przykładach, budowanie własnych instrukcji, wymiana doświadczeń.

Dla kogo jest to szkolenie? Warsztat przeznaczony jest dla pracowników działów obsługi klienta, spedytorów, handlowców oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.

Trenerka: to doświadczony trener umiejętności miękkich, specjalistka z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie optymalizowała procesy transportowo – logistyczne oraz tworzyła i zarządzała działami jakości oraz obsługi klienta. Przez 10 lat była wewnętrznym trenerem umiejętności miękkich i spraw związanych z obsługą klienta w jednej z największych firm logistycznych. Obecnie trener, niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

TERMIN: 15 listopada 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU należy przesłać do 7 listopada 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 5 proc. rabatu.

Plan szkolenia obejmuje:
1.    Kontekst biznesowy – rynek na jakim funkcjonujemy, specyfika branży, typy transakcji, problemy klientów.
2.    Autorefleksja – jakimi jesteśmy klientami, co lubimy, a czego nie jako klienci, jakie są nasze oczekiwania.
3.    Potrzeby klientów: tworzenie listy potrzeb, przypisanie wagi, dopasowanie scenariuszy z życia wziętych – baza do pracy.
4.    Zaspokajanie potrzeb klienta – praca z przykładami – intuicja, wymiana doświadczeń, odniesienie do własnych emocji.
5.    Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych i konkretne narzędzia na:
a)    Uspokajanie,
b)    Zarządzanie emocjami,
c)    Pokazywanie zaangażowania,
d)    Okazywanie zrozumienia,
e)    Mówienie nie,
6.    Jakość korespondencji z klientem – maile, komunikator, sms.
7.    Spotkania face-to-face
8.    Klient trudny – jak rozmawiać z kimś kogo się nie lubi, kogo się boimy?
9.    Relacje długoterminowe – jak je budować z klientem?

Zapraszamy do udziału!


kobiety w logistyce
8. Forum Kobiet w Logistyce już 20 maja!
Women in Work Index 2019 – Polska na 8. miejscu w rankingu PwC
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprzedać ofertę pracy dla handlowca?
Koszty wdrożenia cyfrowego tacho
Czwarta zmiana – co wiedzieć powinieneś o cyfrowym tachografie
Uwaga na świąteczne zakazy ruchu dla ciężarówek w UE!
Czym firmy z sektora MŚP motywują swoich pracowników?
Dmuchanie w gwizdek, czyli jak walczyć z oszustwami i korupcją w firmie
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Spada liczba upadłości firm
10 lat sukcesu rynku magazynowego we Wrocławiu i co dalej?
HR-owcy w Polsce nie znają pojęcia wellbeing!
Europosłowie przegłosowali tachografy w busach
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
To jest jubileusz – 175 lat JF Hillebrand na rynku logistyki alkoholi i napojów!
Raben zwiększa udziały i wzmacnia pozycję na rynku włoskim
Urządzenia ratownicze z Polski na Tasmanię – ciekawa dostawa Agility Logistics
Grupa Gefco rozwija współpracę z BWI
Ruszyła budowa 7R Park Rzeszów
InPost otwiera kolejną sortownię
Wyniki UPS za pierwszy kwartał 2019
ID Logistics rozszerza współpracę z Volkswagenem
DPD Strefa Paczki w strukturach DPD Polska
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC