Konto pracodawcy


Profesjonalna obsługa klienta w firmach TSL

(Warszawa, 04.10.2017)

Co jest celem szkolenia? Celem szkolenia jest poznanie i przećwiczenie w praktyce technik obsługi klienta uwzględniając jego podstawowe potrzeby, zarówno jako partnera biznesowego i jako człowieka z nastawieniem na stworzenie długoterminowych relacji.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  Przede wszystkim nauczy się rozpoznawać i zaspokajać podstawowe potrzeby klienta jako człowieka, wzmocni poczucie empatii i zaangażowania, nabędzie umiejętność pracy z emocjami klienta i własnymi. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić wprowadzenie w firmach TSL skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.

METODY – warsztaty, praca na przykładach, budowanie własnych instrukcji, wymiana doświadczeń.

Dla kogo jest to szkolenie? Warsztat przeznaczony jest dla pracowników działów obsługi klienta, spedytorów, handlowców oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.

Trenerka: to doświadczony trener umiejętności miękkich, specjalistka z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie optymalizowała procesy transportowo – logistyczne oraz tworzyła i zarządzała działami jakości oraz obsługi klienta. Przez 10 lat była wewnętrznym trenerem umiejętności miękkich i spraw związanych z obsługą klienta w jednej z największych firm logistycznych. Obecnie trener, niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

TERMIN: 04 października 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU należy przesłać do 27 września 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 5 proc. rabatu.

Plan szkolenia obejmuje:
1.    Kontekst biznesowy – rynek na jakim funkcjonujemy, specyfika branży, typy transakcji, problemy klientów.
2.    Autorefleksja – jakimi jesteśmy klientami, co lubimy, a czego nie jako klienci, jakie są nasze oczekiwania.
3.    Potrzeby klientów: tworzenie listy potrzeb, przypisanie wagi, dopasowanie scenariuszy z życia wziętych – baza do pracy.
4.    Zaspokajanie potrzeb klienta – praca z przykładami – intuicja, wymiana doświadczeń, odniesienie do własnych emocji.
5.    Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych i konkretne narzędzia na:
a)    Uspokajanie,
b)    Zarządzanie emocjami,
c)    Pokazywanie zaangażowania,
d)    Okazywanie zrozumienia,
e)    Mówienie nie,
6.    Jakość korespondencji z klientem – maile, komunikator, sms.
7.    Spotkania face-to-face
8.    Klient trudny – jak rozmawiać z kimś kogo się nie lubi, kogo się boimy?
9.    Relacje długoterminowe – jak je budować z klientem?

Zapraszamy do udziału!

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand uruchomił procesy recyklingu flexitanków
Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack
Poczta Polska wdraża nową strategię – ma być szybka i nowoczesna
Rynek kurierski gotowy na większą skalę przesyłek e-commerce?
COVID-19 wyprzedza wszystkie inne ryzyka biznesowe!
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC