Konto pracodawcy


RETENCJA KLIENTA NA RYNKU USŁUG TSL – czyli jak zatrzymać klienta i rozwinąć sprzedaż!

(Warszawa, 07.12.2016)

Warsztat szkoleniowy - jedyny tego typu w Polsce - przeznaczone dla specjalistów i managerów działów obsługi klienta i handlowych w firmach transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Podczas szkolenia, uczestnik zapozna się z nowoczesnymi narzędziami w zakresie analizy usług, jak zbudować dział retencji i wykorzystać go do dodatkowej sprzedaży, czym różni się retencja od akwizycji, jak badać i kreować potrzeby klientów.

Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

Program warsztatu szkoleniowego obejmuje m.in. zagadnienia:
1. Dlaczego klienci odchodzą? – narzędzia do analizy;
2. Czym jest akwizycja, a czym retencja ?
3. Tworzymy dział retencji (dział obsługi klienta);
4. Monitorowanie zadowolenia klientów;
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów;
6. Up-selling – wykorzystanie działów retencji do dodatkowej sprzedaży naszych usług.;
7. Projektowanie struktury organizacyjnej w celu zapewnienia optymalnej retencji klientów.


TERMIN: 07 grudnia 2016 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Cena za udział jednej osoby = 720 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 grudnia 2016 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie powyżej 2 osób udzielamy 10 proc. rabatu.

ZAPRASZAMY!

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
Indeks Logistyczny Agility o szansach na światowe ożywienie w 2021!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
Dock Doors of Giving - Prologis przekazał ponad 275 tys. euro na cele dobroczynne
UPS opublikował wyniki za 2020 – przychody wzrosły o 14,2 proc.
FM Logistic rozpoczyna budowę nowego centrum magazynowego w Wiskitkach
GLS wdrożył geokodowanie paczek
ID Logistics podsumowało 2020 rok – wzrost sprzedaży o 7,1 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC