Dodaj ogłoszenie o pracy


RETENCJA KLIENTA NA RYNKU USŁUG TSL – czyli jak zatrzymać klienta i rozwinąć sprzedaż!

(Warszawa, 07.12.2016)

Warsztat szkoleniowy - jedyny tego typu w Polsce - przeznaczone dla specjalistów i managerów działów obsługi klienta i handlowych w firmach transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Podczas szkolenia, uczestnik zapozna się z nowoczesnymi narzędziami w zakresie analizy usług, jak zbudować dział retencji i wykorzystać go do dodatkowej sprzedaży, czym różni się retencja od akwizycji, jak badać i kreować potrzeby klientów.

Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

Program warsztatu szkoleniowego obejmuje m.in. zagadnienia:
1. Dlaczego klienci odchodzą? – narzędzia do analizy;
2. Czym jest akwizycja, a czym retencja ?
3. Tworzymy dział retencji (dział obsługi klienta);
4. Monitorowanie zadowolenia klientów;
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów;
6. Up-selling – wykorzystanie działów retencji do dodatkowej sprzedaży naszych usług.;
7. Projektowanie struktury organizacyjnej w celu zapewnienia optymalnej retencji klientów.


TERMIN: 07 grudnia 2016 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Cena za udział jednej osoby = 720 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 grudnia 2016 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie powyżej 2 osób udzielamy 10 proc. rabatu.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.