To specjalnie przygotowana propozycja szkolenia dla Kobiet - Liderek, opartego na modelu przywództwa międzynarodowej organizacji Vital Voices:
• Opublikowanym przez Vital Voices Global Partnership w 2012 roku,
• Stworzonym w wyniku badań globalnych kobiet liderek z całego świata,
• Zawierającym pięć najważniejszych cech wspólnych dla dzisiejszych kobiet liderek,
• Adoptowalnym do środowiska biznesu, polityki i działalności społecznej,
• Uwzględniającym światowe trendy rozwoju przywództwa.
Program szkoleniowy dedykowany Kobietom - Liderkom, skoncentrowany jest na rozwoju potencjału przywódczego, budowaniu pozytywnej pewności siebie i świadomości własnej wartości jako zaangażowanego, zmotywowanego pracownika.
Termin: 8 kwietnia 2014 r.
Miejsce: Warszawa
Cena za udział jednej osoby = 990 PLN + 23% VAT (w cenie udział w warsztatach w godz. 9.00 – 17.00, materiały, kawa/herbata, lunch)
Zgłoszenia przyjmujemy do 28 marca 2014 r. na załączonym formularzu, który należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dodatkowych informacji udziela Beata Trochymiak tel. 535 448 544. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
LEADING WOMEN – TRENING UMIEJĘTNOŚCI LIDERSKICH
Aktualne doniesienia ze świata biznesu jednoznacznie ukazują, że aby być inspirującą Liderką, budującą najbardziej efektywne i długofalowe relacje ze Współpracownikami Klientami, musimy zacząć od znalezienia odpowiedzi na pytanie Dlaczego to robimy? Będąc świadomymi naszych wartości i motywacji stajemy się Liderkami Zaangażowanymi, co przekłada się na poziom zaangażowania naszych Współpracowników i Klientów. Zaangażowanie to przekłada się natomiast wprost na osiągane przez organizację wyniki.
W związku z tym szkolenie rozpoczniemy właśnie od znalezienia „dlaczego?” i wzmacniania umiejętności przywódczych, tak by czerpiąc ze swojego nastawienia i motywacji, wykorzystując poznane techniki oraz narzędzia, Uczestniczki mogły świadomie i pewnie kreować swoją postawę JA – LIDERKA.
Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestniczek w wiedzę i umiejętności niezbędne do rozwoju siebie jako Kobiety – Liderki, w 5 obszarach kompetencyjnych wynikających z Modelu Przywództwa Kobiet wg Vital Voices. Chcąc zrealizować wyznaczone cele, podzieliłyśmy warsztat na 5 bloków tematycznych:
Blok I: Poczucie misji i siły do działania
• Co daje mi siłę? Jakie jest moje „dlaczego”? Jak pracować nad własnym nastawieniem by skutecznie realizować postawione cele? Skąd czerpać siłę gdy spotykam „niemożliwe”?
Blok II: Trwałe relacje z lokalną społecznością
• W jaki sposób nawiązywać i utrzymywać relacje by były pełne obustronnych korzyści? Dlaczego najlepszym fundamentem relacji jest współpraca? Jak dużą rolę w relacjach z innymi pełni efektywna komunikacja?
Blok III: Odważne idee i odważne działania
• Czym jest dla mnie odwaga? Dlaczego w byciu Liderką tak istotna jest pozytywna pewność siebie i poczucie własnej wartości? Jak je w sobie rozwijać, wzmacniać i wykorzystywać w codziennych działaniach?
Blok IV: Bycie ponad podziałami
• Jak zostać Liderką która potrafi zarządzać konfliktami i sytuacjami trudnymi? Dlaczego warto szukać najmniejszej „wspólnej drogi” mimo różnicy zdań i perspektyw?
Blok V: Daj coś od siebie
• Czym mogę dzielić się z innymi? W jaki sposób dając mogę zwiększać swoją motywację i satysfakcję z podejmowanych działań.
Trenerka: psycholog kliniczny, trener biznesu, pracuje ze środowiskiem biznesowym. Specjalizuje się w obszarach związanych z przywództwem, zarządzaniem i rozwojem umiejętności miękkich. W swojej pracy dużo czasu poświęca najnowszym trendom w przywództwie i zarządzaniu. Podczas licznych warsztatów i szkoleń pomaga Uczestnikom zwiększać świadomość indywidualnego potencjału przywódczego i rozwijać się w oparciu o własne najmocniejsze strony. Realizuje liczne projekty koncentrujące się na wykorzystywaniu psychologii człowieka i skutecznej komunikacji w relacjach zawodowych. Projektuje i prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania emocjami i stresem, skoncentrowane na najbardziej aktualnych kierunkach radzenia sobie w miejscu pracy. Pracowała m.in. dla: Accenture, Adamed, Baxter, BGŻ Leasing, Bank BPH, Castorama, CFE, DAF Trucks, Danone, Deutsche Bank, DuPont, EPC, FeuVert Car Service, General Motors, GlaxoSmithKline, Google, Inditex, ING Życie, Johnson&Johnson, Kaufland, Kia Motor Poland, Microsoft, L’oreal, Nissan Europe, Play, PwC, PWNet, Polfarmex, Sanofi, SuperApteka, SuperPharm, Teva Pharmaceuticals, Vipharm.