GXO Logistics wraz z OBI głosili podczas obchodów 5 – lecia współpracy, przedłużenie umowy, która została rozszerzona poza handel detaliczny i obejmuje również kanał e-commerce oraz obsługę zwrotów.
Współpraca rozpoczęta w 2019 roku początkowo obejmowała dostarczanie towarów do sklepów detalicznych OBI w Polsce, a następnie została rozszerzona o handel e-commerce, w tym kompleksowe zarządzanie zamówieniami i dostawę zakupów online, a także obsługę zwrotów, dokonywanych przez klientów indywidualnych OBI w Polsce. Centrum logistyczne w zlokalizowane w Natolinie w regionie łódzkim liczące 50 000 m2 GXO posiada certyfikaty ISO 9001 oraz 14001. GXO wdraża innowacyjne technologie zwiększające wydajność i doskonalące środowisko pracy magazynowej. Zastosowanie mobilnego systemu kompletacji TAWI podniosło wydajność i ergonomię kompletacji produktów. Trwa również pilotaż nowego zautomatyzowanego rozwiązania do usprawnienia rozładunku kontenerów.
GXO aktywnie realizuje swoje cele środowiskowe, społeczne i zarządcze (ESG), włączając się w życie lokalnych społeczności poprzez współpracę z Uniwersytetem Łódzkim w ramach programu Akademia Kariery. oferującego wykłady, staże i możliwości rekrutacyjne dla studentów kierunków logistycznych. Jednocześnie firma wspiera inicjatywy charytatywne na rzecz Fundacji Happy Kids.
GXO jest operatorem logistycznym firm z branży Home & DIY w całej Europie w 43 lokalizacjach w 9 krajach, gdzie zapewnia wielokanałową obsługę realizacji zamówień oraz zwrotów, w tym szybką i niezawodną dostawę do sklepów stacjonarnych, sprzedaż e-commerce z dostawą bezpośrednio do klienta oraz obsługę towarów wielkogabarytowych.
(źr. GXO)