Dodaj ogłoszenie o pracy


DKV rozszerza sieć punktów ładowania aut elektrycznych

W całej Europie trwa dynamiczny rozwój sieci ładowania aut energią elektryczną. W ślad za nim podążają usługi rozliczania takich „tankowań” przy pomocy kart paliwowych. Operator DKV Mobility, dając obecnie dostęp do ok. 285 tys. punktów oferujących prąd, w tym marek GreenWay, EV Plus i EV Box.



Dziś operator – obok rozwoju infrastruktury – postawił na wykorzystanie nowoczesnych technologii. Do popularnej aplikacji „DKV Mobility App”, służącej do wyszukiwania tanich stacji paliw, dodał funkcje dedykowane dla samochodów na prąd. Teraz można tu wygodnie wyszukiwać punkty z energią elektryczną, jak również na bieżąco kontrolować koszty tankowań i planować trasy z uwzględnieniem takich parametrów, jak typ pojazdu i stan zużycia baterii. Do opłacania tankowań energii elektrycznej służy specjalny rodzaj karty paliwowej o nazwie DKV +CHARGE i dedykowana aplikacja.
Kolejny aspekt hi-tech to powierzenie zarządzania ofertą DKV Mobility w zakresie ładowania spółce zależnej GreenFlux, pochodzącej z Holandii. Stworzyła ona autorską platformę roamingową do zarządzania zakupami prądu do aut elektrycznych. Będzie ona oferować m. in. możliwość odrębnego rozliczania poboru energii z prywatnej sieci domowej, tak aby koszt tankowania samochodu firmowego móc zaraportować pracodawcy.

Redukcja emisji dwutlenku węgla
Aspektem, który przekonuje biznes do coraz szerszego wykorzystania elektryków, jest ekologia i ułatwienia, jakie oferują dla tych aut miasta. Z idę zrównoważonej przyszłości współgra deklaracja złożona przez DKV Mobility w ramach doktryny Lead in Green – operator zakłada zmniejszenie emisji dwutlenku węgla we flotach swoich klientów o 30% do 2030 roku (w porównaniu z rokiem 2019). I jest na to szansa, bo coraz częściej po samochody na prąd sięgają zarówno firmy zarówno małe, jak i korporacje. Dodatkowy argument stanowi cicha praca pojazdów i prestiż ich użytkowania. Według Licznika Elektromobilności na końcu czerwca 2022 roku w naszym kraju było zarejestrowanych 50 990 osobowych i użytkowych samochodów z napędem elektrycznym. Wzrost w pierwszych pięciu miesiącach br. względem 2021 roku wyniósł 45%*. Tendencja ta prawdopodobnie się utrzyma, jednak warunkiem jest dalsza rozbudowa infrastruktury.

Blisko 2000 nowych stacji ładowania w sieci DKV Mobility
Do sieci DKV Mobility dołączyły ostatnio stacje pod marką Mer Germany oraz Qwello. Mer Germany oferuje 1038 obiektów, działających na terenie Niemiec oraz Austrii. Natomiast Qwello to monachijski operator, który prowadzi 400 obiektów, znajdujących się głównie w okolicy dużych niemieckich miast: Frankfurtu, Monachium i Hamburga. Rozpoczął się też proces podłączania kolejnych punktów ładowania Qwello w Szwecji, w okolicach Sztokholmu. „Z dostępnymi ponad 400 punktami ładowania aut, Qwello Sweden jest jednym z największych dostawców energii elektrycznej w tym rejonie." - mówi Sven Mehringer, dyrektor zarządzający ds. energii i obsługi pojazdów w DKV Mobility. "Punkty ładowania Qwello spełniają najnowocześniejsze wymagania w zakresie funkcjonalności.”

(źr. DKV)

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.