Dodaj ogłoszenie o pracy


DACHSER rozwija sieć połączeń LCL we frachcie morskim

DACHSER oferuje od marca 2022 r. dodatkowe połączenia między Skandynawią a Chinami. Bezpośredni serwis LCL operatora logistycznego kursuje raz w tygodniu z Kopenhagi i Göteborga do Ningbo oraz Szanghaju. Dzięki temu, że nie ma już konieczności dekonsolidacji ładunków w terminalu tranzytowym, czas realizacji zleceń jest krótszy, co czyni tę usługę szczególnie szybkim rozwiązaniem transportowym.

- Podczas gdy większość przesyłek ze Skandynawii do Chin jest obsługiwana w głównych europejskich portach morskich, DACHSER oferuje usługę bezpośredniego transportu drobnicowego (LCL) z alternatywnych portów, minimalizując czas i koszty tranzytu. Pandemia i jej skutki, zatory w portach oraz brak wykwalifikowanego personelu utrzymują stawki frachtu morskiego na wysokim poziomie. Usługi LCL są atrakcyjną opcją łańcucha dostaw dla naszych klientów. Bezpośredni transport na przykład z Kopenhagi i Göteborga pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze, a jednocześnie minimalizuje ryzyko uszkodzenia ładunku -– wyjaśnia Claus Freydag, Head of Global Management Ocean w DACHSER.

DACHSER transportuje ładunki LCL do kontenerowej stacji towarowej (CFS) w celu dekonsolidacji, redukując czas tranzytu i przeładunku w dużych, zatłoczonych portach. - Rozładunek kontenerów na mniejszych stacjach CFS może przyspieszyć ten proces – kontynuuje Freydag.

Przewidywalny czas dostawy i redukcja kosztów
DACHSER oprócz połączeń z Kopenhagi i Göteborga do Chin oferuje także inne bezpośrednie połączenia z mniejszych portów i miast śródlądowych w Europie do regionu Azji i Pacyfiku. Usługi takie są stosunkowo rzadkie na rynku i obejmują połączenie z Helsinek, a także trasy z Pragi, Bazylei i Gdańska do Szanghaju.
Stamtąd w ciągu tygodnia realizowanych jest wiele połączeń do kilku popularnych regionów Chin. Ogólnie rzecz biorąc, usługa LCL zapewnia przewidywalny czas dostawy i znacznie obniża koszty transportu w całym łańcuchu dostaw.

(źr. DACHSER)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.