Dodaj ogłoszenie o pracy


FM Logistic operatorem logistycznym Yves Rocher

We wrześniu FM Logistic rozpoczął realizację kompleksowej obsługi Yves Rocher, międzynarodowego producenta kosmetyków. W ramach umowy operator świadczy usługi z zakresu logistyki dla omnichannel, realizując zamówienia dla odbiorców w Polsce i na Węgrzech, zarówno w kanale B2B do 133 sklepów, jak i B2C bezpośrednio do klienta końcowego.

Usługi FM Logistic obejmują magazynowanie, transport oraz usługi dodane. Oficjalna inauguracyjna operacji miała miejsce we wrześniu br. w południowej części Polski, w Będzinie, na należącej do operatora multiklienckiej platformie logistycznej. W ramach 2,3tys. mkw powierzchni magazynowej dedykowanej do obsługi klienta operator wdrożył szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, np. automatyczną linię pakującą. Według wstępnych założeń roczny picking tylko w kanale handlu elektronicznego ma wynieść około 10 milionów jednostek i kilkaset tysięcy zamówień, które realizowane będę dla konsumentów indywidualnych w Polsce i na Węgrzech. Tym samym Yves Rocher stał się obecnie największym klientem e-commerce operatora.

- Ważnym elementem rozpoczętej współpracy jest obsługa kanału e-commerce B2C, co pozwala nam jednocześnie na konsekwentną realizację strategii biznesowej FM Logistic, która zakłada rozwój właśnie w tym obszarze, ze szczególnym naciskiem na omnichannel - powiedział Daniel Franke, Managing Director, FM Logistic CE, oraz dodał - Niewątpliwą dodatkową przyjemność pracy z Yves Rocher daje fakt, że DNA naszych firm są sobie bliskie. Nie tylko jesteśmy firmami rodzinnymi, ale też z podobnym zaangażowaniem patrzymy na wyzwania środowiskowe i konieczność podjęcia działań w tym kierunku. To w dzisiejszych czasach bardzo cenny czynnik pozwalający na rozszerzenie horyzontów patrzenia na biznes, i w długiej perspektywie, wprowadzenia realnych zmian w postawach konsumentów.

Polska jest czwartym krajem w Europie, w którym obie firmy nawiązały współpracę biznesową. Dla firmy Yves Rocher, FM Logistic realizuje kompleksową usługę logistyczną we Włoszech, Rumunii i na Ukrainie. - Rozpoczęcie współpracy z FM Logistic to ważny krok w rozwoju Yves Rocher w Polsce. Jej celem jest jak najlepsza obsługa naszych klientów, w szczególności w obszarze dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce - mówi Thomas Chatain, CEO North & Central Europe, Yves Rocher

Yves Rocher to światowa marka kosmetyczna, a jednocześnie firma rodzinna powstała we Francji w 1965 roku. Obecna jest w 88 krajach na 5 kontynentach, oferuje szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów, a także makijażu. Receptury wszystkich produktów firmy są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a jednym z priorytetów firmy jest troska o środowisko naturalne.

(źr. FM Logistic)

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.