Dodaj ogłoszenie o pracy


FedEx partnerem logistycznym UEFA EURO 2020

FedEx Express będzie wspierał organizację turnieju UEFA EURO 2020, zapewniając specjalistyczny serwis logistyczny podczas 51 spotkań w 11 miastach. Turniej UEFA będzie największym w historii jeśli chodzi o liczbę miast-gospodarzy.

Do obsługi turnieju FedEx oddelegował 260 specjalistów ds. logistyki, którzy skoordynują transport sprzętu i wyposażenia wszystkich reprezentacji, a także materiałów UEFA, w tym piłek, biletów czy uniformów. Firma przetransportuje ponad 1,5 tys. ton materiałów, prezentując swoje możliwości w zakresie logistyki nie tylko w Europie.

• Firma wykorzysta m.in. swoje doświadczenie w sektorze e-commerce, by dostarczyć 160 tys. wydrukowanych biletów różnego typu (standard, VIP, czy kolekcjonerskie) pod adresy na całym świecie.
• Magazyn FedEx Supply Chain w Veldhoven w Holandii zajmie się dystrybucją ponad 28 tys. uniformów UEFA dla osób obsługujących imprezę, wolontariuszy i sponsorów. Łącznie, przez tę lokalizację przejdzie ponad 250 ton ładunku.
• Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju, na europejskie stadiony trafi ponad 4 tys. oficjalnych piłek UEFA EURO 2020.
• Specjalnie stworzony punkt obsługi w International Broadcast Center w Amsterdamie będzie na miejscu wspierać media we wszystkich wysyłkach.
• Ponad 500 dzieci – kibiców, których zadaniem będzie podawanie piłek podczas turnieju, przeszło szkolenie w ramach programu FedEx Ball Kids, zdobywając nowe umiejętności.

Przy obsłudze turnieju UEFA EURO 2020, firma wykorzysta swoje usługi standardowe, a także rozwiązania zaprojektowane specjalnie na to wydarzenie w obszarze wysyłek/odbiorów, magazynowania i wsparcia na miejscu rozgrywek, w tym również w zakresie dostaw biletów poza UE, w tym do Azerbejdżanu, Rosji czy Zjednoczonego Królestwa.
Poza obsługą logistyki turnieju, operator będzie też kontynuował wsparcie programów skierowanych do lokalnych społeczności. W ramach sponsoringu takich wydarzeń jak UEFA National Team i UEFA EURO 2020, firma współfinansuje wraz z organizacją UEFA Foundation for Children charytatywny program wspierający młodych ludzi zagrożonych bezrobociem w Rumunii, Irlandii, na Węgrzech i w Wlk. Brytanii.

FedEx kontynuuje strategię wspierania najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. Niedawno ogłoszono nawiązanie współpracy z UEFA Champions League, która rozpocznie się w sezonie 2020-22 i potrwa przez trzy kolejne sezony. Umowa obejmuje także sponsoring rozgrywek UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League oraz UEFA Champions League Futsal, a także UEFA eChampions League.

(źr. FedEx)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.