Konto pracodawcy


PEKAES uruchomił terminal w Opolu

PEKAES, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju sieci dystrybucyjnej, uruchamiając nowoczesny terminal przeładunkowy w Opolu. Jego atuty to optymalnie dopasowana do operacji powierzchnia, nowoczesna infrastruktura oraz doskonała lokalizacja w pobliżu autostrady biegnącej w kierunku Katowic i Wrocławia. Pierwsze transporty z nowego terminalu wyruszyły już do odbiorców z województwa opolskiego i śląskiego.

Rosnący popyt na usługi logistyczne sprawia, że operator rozbudowuje swoje terminale dystrybucyjne i przenosi je do nowych lokalizacji. Po Kielcach i Legnicy, Spółka ogłosiła oddanie do użytku kolejnego obiektu w Opolu, którym też będzie miał siedzibę Oddział PEKAES Opole. Nowy terminal wyposażony jest w nowoczesną infrastrukturę doków, ramp załadunkowych oraz bram umożliwiających wjazd na rampę i załadunek z poziomu zero. Terminal rozpoczął działalność operacyjną 31 października br.
– Potrzebowaliśmy większej powierzchni terminalowej w związku z szybko rosnącym popytem na usługi dystrybucji drobnicowej w tej części kraju. Nasz dotychczasowy terminal był już zbyt mały w stosunku do skali operacji realizowanych w Opolu. Teraz, dzięki dobrze rozbudowanej sieci terminali, możemy skrócić czas dostaw zarówno krajowych, jak i międzynarodowych przesyłek drobnicowych, a także zwiększyć częstotliwość naszych linii eksportowych i importowych na wybranych kierunkach – mówi Maciej Bachman, Prezes Zarządu PEKAES.

PEKAES sukcesywnie rozwija infrastrukturę krajowej sieci dystrybucyjnej. W tym roku, Spółka uruchomiła nowoczesne terminale w Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Legnicy, a 31 października również w Opolu. Łącznie firma posiada 19 terminali dystrybucyjnych, które zapewniają sprawną dystrybucję ładunków drobnicowych na terenie Polski, jak i Europy. Na tym nie koniec, operator zapowiada kolejne inwestycje i dalszą rozbudowę krajowej sieci dystrybucyjnej już w styczniu przyszłego roku.

(źr. PEKAES)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa?
Co ze starym urządzeniem do poboru opłat drogowych w Czechach?
10 wskazówek GEFCO - jak dobrze przygotować firmę na Brexit
Leasing samochodów 2019 - jak zmiany w prawie wpłynęły na rynek
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
Wydatki świąteczne a dostawy kurierskie
Nawet do 40 proc. mogą wzrosnąć koszty pracownicze przy delegowaniu pracowników
Fracht FWO Polska o sytuacji na rynku lotniczym cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Colian Logistic w Panattoni Park Wrocław
Plan naprawczy OT Logistics przynosi efekty – wyniki rosną
DB Schenker otworzy 8 oddziałów na Kaukazie i w Azji Środkowej
InPost ma już 6000 Paczkomatów
Trans Polonia po III kwartale osiągnęła blisko 200 mln zł przychodów
GEFCO operatorem logistycznym Airbusa
DKV przejmuje dwie duńskie spółki
Kuehne + Nagel przejmuje działalność transportową firmy Rotra
Fracht FWO Polska dostarcza kolejne project cargo - 110 ton do elektrowni w Bełchato ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC