W styczniu br. firma kurierska Siódemka SA przekazała swoim klientom „Przewodnik po usługach 2012 – Cennik usług”. Przewodnik zawiera opis najnowszych usług firmy oraz wszystkie ważne z punktu widzenia klienta informacje na temat współpracy z Siódemką.
- Tworząc "Przewodnik po usługach 2012 – Cennik usług”, zwracaliśmy szczególną uwagę na kompleksowy charakter opracowania i przejrzystość treści. Dokument stanowi bogatą bazę wiedzy o naszych usługach oraz narzędziach wspomagających zarządzanie wysyłkami. Klienci znajdą w nim również informacje o sposobie wyceniania przesyłek, zasadach bezpiecznego pakowania i przygotowania dokumentów przewozowych – mówi Magdalena Dwulit, pr manager Siódemka S.A.
Najnowszą ofertę przygotowano w oparciu o wyniki ankiet przeprowadzonych wśród klientów firmy. W odpowiedzi na potrzeby klientów spółka poszerzyła wachlarz swoich usług o produkt Pobranie Next Day, czyli zwrot kwoty pobrania następnego dnia roboczego po doręczeniu. Z myślą o klientach którzy wysyłają małą ilość paczek, a cenią wygodę przygotowano specjalną usługą pre-paid: WebPack 7, którą rozszerzono o dodatkowy pakiet 10 sztuk listów przewozowych.
Firma udostępnia też innowacyjną ofertę rozwiązań narzędziowych wspierających proces obsługi przesyłek. Najnowsze rozwiązania informatyczne wkrótce dostępne będą do pobrania na stronie www.siodemka.com. Są to:
7 Business Ship Control - aplikacja wysyłkowa dla programów
magazynowo – sprzedażowych, takich jak Wf-Mag, Symfonia i Forte.
7 Office Ship Control - aplikacja wysyłkowa dla Microsoft Outlook. Jest to rozwiązanie umożliwiające przygotowanie i zarządzanie wysyłkami za pomocą programu pocztowego.
„Przewodnik po usługach 2012 – Cennik usług” jest dostępny w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej.
(źr. Siódemka SA)