Konto pracodawcy


FedEx Express nagradza uczniowską firmę

FedEx Express wsparł Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości podczas tegorocznego konkursu Najlepsze Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo PRODUKCIK. Flagowy programu fundacji – Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo – edukuje i przybliża młodych ludzi do świata przedsiębiorczości.

- FedEx już drugi raz z rzędu miał okazję wręczyć FedEx Access Award przedsiębiorstwu, którego projekt w największym stopniu oddaje ducha innowacji, uwzględnia adaptację działalności na rynki zagraniczne, przyczynia się do rozwoju społeczno-gospodarczego oraz dba o zrównoważony rozwój środowiska. Nagrodę zdobyła firma Take&Tie, utworzona przez 13 uczniów z I LO w Zielonej Górze, za opracowanie i produkcję sznurowadeł do butów opatrzonych oryginalnymi grafikami. Młodzi przedsiębiorcy zachęcają swoich klientów do pobudzenia wyobraźni i samodzielnego zaprojektowania wzoru na stronie internetowej firmy.

Nagroda została przyznana w ramach programu Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo, adresowanego do uczniów liceów i techników. Program ma na celu przygotowanie uczestników do prowadzenia własnej działalności biznesowej, poznanie obowiązków i wyzwań wynikających z samozatrudnienia oraz kształtowanie postaw i umiejętności niezbędnych do prowadzenia firmy. Zadaniem każdej drużyny było zdiagnozowanie potrzeby w ich otoczeniu a następnie odpowiedzenie na nią za pomocą działalności biznesowej. Uczniowie uzyskali pomoc ekspertów firm partnerskich w opracowaniu strategii biznesowej, marketingowej oraz w uzyskaniu funduszy niezbędnych do produkcji i sprzedaży towaru.

Działająca w Polsce Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości (Junior Achievement Foundation) jest częścią Junior Achievement Worldwide, organizacji która w tym roku obchodzi setną rocznicę swojej działalności, skupiającej się na przygotowaniu młodych ludzi do życia zawodowego, gospodarowania środkami finansowymi oraz rozwoju przedsiębiorczości. FedEx Express wspiera działania JA Europe od ponad dekady.
Globalny rozwój przedsiębiorczości jest głównym celem działalności FedEx Cares, programu nastawionego na zwiększanie zaangażowania społecznego. Dzięki współpracy z organizacjami non-profit, FedEx łączy ludzi i możliwości dostarczając wymierne i znaczące korzyści społecznościom na całym świecie.

(źr. FedEx)

kobiety w logistyce
Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel w charytatywnym Kalendarzu Gwiazd na rzecz Fundacji „Akogo?”
Jestem kobietą, kieruję – ruszyła kampania społeczna Fundacji Truckers Life
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Brexit – przewoźniku o czym wiedzieć powinieneś?
Kierowco, co wie o Tobie Twój szef?
Karta drogowa – relikt przeszłości czy konieczny dokument?
Kary za nacisk do 11,5 tony mogą być nielegalne!?
Rząd planuje zmiany w ryczałcie - rewolucja bez rewolucji?
Koniec ulgi abolicyjnej - wyższe podatki dla pracujących za granicą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Będzie rewizja Pakietu Mobilności. Ma negatywny wpływ na środowisko?!
Dachser o rozbieżnościach między podażą a popytem w transporcie morskim
Polska wykorzystuje swój potencjał na Nowym Jedwabnym Szlaku? – raport Rohlig Suus Logistics
Brexit w transporcie: sytuacja się normuje?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Hillebrand uruchomił procesy recyklingu flexitanków
Piotr Hrebieniuk szefem produktu w Omnipack
Poczta Polska wdraża nową strategię – ma być szybka i nowoczesna
Rynek kurierski gotowy na większą skalę przesyłek e-commerce?
COVID-19 wyprzedza wszystkie inne ryzyka biznesowe!
Fracht FWO Polska ogłasza kolejne rekrutacje i przedstawia kierunki rozwoju
Wzrost zadłużenia na rynku KEP - średnio dłużnik z tej branży ma do oddania ok. ...
CHEP i Zbyszko rozszerzają współpracę
Poczta Polska zbuduje swój hub w Porcie Solidarność (CPK)
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC