Konto pracodawcy


Magia… - ciekawy pomysł na promowanie usług transportowych!

Firma Raben, w nietypowy sposób promuje połączenia expressowe (#RabenExpress) do Włoch – za pomocą iluzji w wykonaniu znanego magika - twórcy kanału na YouTube „Magic of Y”.  Grupa Raben oprócz współpracy sponsorskiej z magikiem, przygotowała też własne video prezentujące magiczne sztuczki pod hasłem #RabenIT.

Podróżnik, dietetyczka i dziennikarz, a teraz iluzjonista, to grono influencerów, z którymi Raben nawiązał współpracę w ramach #RabenExpress. Magik Y, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi kanał „Magic of Y” na YouTube z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń. Raben jest sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których iluzjonista na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii efektami magicznymi. Nowością w kampanii jest nie tylko zmieniona formuła – iluzja z wykorzystaniem różnych przedmiotów, w tym gadżetów Raben, ale także zasięg przedsięwzięcia. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.
- Współpraca z Grupą Raben wpisała się idealnie w temat moich podróży z magią – w końcu to Raben sprawia, że nasze ulubione produkty magicznie przemieszczają się po całej Europie – mówi Y twórca internetowy, a zarazem magik gwiazd.– Dostawy często odbywają się wcześnie, gdy jeszcze śpimy, dlatego może powstać złudzenie, że towary wręcz same pojawiają się na półkach sklepów. Cieszę się, że współpracując z Raben, mogę moim fanom i internautom zdradzić ten mały sekret, tak by mogli docenić ciężką pracę, którą pracownicy Grupy wykonują, by ułatwić nam codzienne życie. Jestem naprawdę szczęśliwy, że możemy realizować wspólnie ten projekt.
Napędzane logistyką odcinki „Magic of Y on streets” emitowane są na kanale iluzjonisty na YouTube w kolejne soboty, począwszy od 2 lutego, a następnie promowane w social mediach influencera (Facebook, Instagram, TikTok). Akcja potrwa do końca marca.

#RabenExpress to kampania employerbrandingowa z elementami CSR, zainicjowana jesienią 2017 roku. Celem trzech pierwszych odsłon było przybliżenie pracy zawodowego kierowcy samochodu ciężarowego i stylu życia truckersa oraz promowanie roli transportu we współczesnym świecie – stąd dodatkowy hasztag #TransportJestPotrzebny oraz wsparcie dla Banków Żywności w grudniu 2018 roku. W podróż z kierowcą Rabena wyruszyli kolejno Łukasz Smoliński (blog Tasteaway.pl), dietetyczka Monika Ciesielska (blog Dr LIfestyle) oraz dziennikarz Rafał Gębura (kanał „7 metrów pod ziemią”). Dotychczasowe edycje kampanii dotarły w sumie do ok. 2,5 mln internautów, ponadto ubiegłym roku uhonorowano ją Brązowym Spinaczem w kategorii PR korporacyjny w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Filmy zrealizowane wspólnie przez Y i Grupę Raben można oglądać na kanale „Magic of Y”: https://www.youtube.com/channel/UC-9PtvEZ0P2kSYtSZKlKyRg

Warto dodać, że firma Raben podzieli się swoim doświadczeniem na temat wykorzystania marketingu influencerskiego podczas 8. Forum Kobiet w Logistyce, które odbędzie się 20-21 maja 2019 r. w Janowie Podlaskim. Raben Logistics został Partnerem tego wydarzenia.

(źr. Grupa Raben)

 

kobiety w logistyce
Kobieca załoga w Emirates SkyCargo
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Osoby fizyczne mają złożyć PIT do 30 kwietnia, odroczenia płatności dla pracoda ...
Koronawirus - KE opublikowała wytyczne dla transportu
Koronawirus: Jakie wyzwania stoją przed pracownikami?
Holandia wprowadza obowiązek zgłaszania pracowników delegowanych w kabotażu
Duńska płaca minimalna obejmie transport kombinowany i kabotaż
Eksport alkoholi do Rosji - Hillebrand o wymogach i znalezieniu kontrahenta
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Covid-19 – osłabienie walut wpływa na rynek nieruchomości
Jak utrzymać ciągłość łańcuchów dostaw na rynku beverage w czasach epidemii?
Potrzebne są regulacje pracy zdalnej w przepisach Kodeksu pracy
Koronawirus wymusi uregulowanie prawne pracy zdalnej?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Agility dostarcza ponad 500 ładunków do Omanu
Emirates zawiesiły większość lotów pasażerskich, połączenia cargo bez zmian
Dachser rozszerza most powietrzny do Chin
Rynek magazynowy odporny na koronawirusa?
CEVA Logistics wyczarterowała 86 frachtowców aby wesprzeć łańcuchy dostaw
Lublin w czołówce miast CEE
Grupa Fracht uruchamia regularne loty cargo na trasie Europa - USA
GEFCO Polska uruchamia regularne przewozy do Maroka
Omega Pilzno zwiększa flotę o 50 nowych ciągników siodłowych
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC