Dodaj ogłoszenie o pracy


Netto Polska i Frigo Logistics rozszerzają współpracę

Netto Polska i Frigo Logistics podpisali umowę o kontynuacji i rozszerzeniu współpracy w zakresie pełnej obsługi logistycznej produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics w ramach nowej umowy składuje i dystrybuuje towary mrożone do wszystkich sklepów sieci Netto w Polsce. Dotychczas Frigo Logistics realizowało dostawy do sklepów Netto z wyłączeniem północno – zachodniej części kraju, która była obsługiwana przez innego operatora.

Netto Polska to kolejna, już piąta sieć handlowa, która wybrała i zaufała Frigo Logistics jako głównemu operatorowi logistycznemu produktów głęboko mrożonych. Operator posiada mroźnie i platformy dystrybucyjne w Radomsku i Żninie oraz punkt przeładunkowy w Warszawie. Schemat operacyjny przyjęty we Frigo Logistics pozwala firmie na obsługę nie tylko sieci handlowych, ale również optymalną dystrybucję towarów na terenie całej Polski.
- Dla Frigo Logistics to kolejny ważny krok w kierunku umocnienia naszej pozycji lidera w dystrybucji produktów głęboko mrożonych w Polsce. Kolejne działania naszej firmy będą skierowane w stronę optymalizacji dystrybucji, co przyczyni się do stworzenia jeszcze atrakcyjniejszych rozwiązań transportowych dla naszych klientów - twierdzi Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.

- Logistyka w każdej sieci handlowej odgrywa kluczową rolę w zabezpieczeniu właściwej pracy sklepu a co za tym idzie – zaspokojeniu potrzeb zakupowych klientów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego cieszę się z rozszerzenia współpracy z wieloletnim i sprawdzonym partnerem, jakim jest Frigo Logistic i liczę, że pozwoli nam ona jeszcze lepiej dbać o terminowe dostawy mrożonek do wszystkich naszych sklepów, a co najważniejsze – zapewnić właściwe warunki transportu tych wrażliwych produktów, dzięki czemu ich jakość spełni najwyższe wymagania.  

(źr. Frigo Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.