Laureatem tegorocznej edycji programu Lider Społecznej Odpowiedzialności została firma DHL Express (Poland), otrzymując tytuł lidera i certyfikat „Dobra Firma 2011”.
Przyznanie tytułu Lidera Społecznej Odpowiedzialności-Dobra Firma 2011 to potwierdzeniem wrażliwości firmy na potrzeby otoczenia, jednocześnie prezentacji postawy dobrego pracodawcy i rzetelnego partnera w kontaktach biznesowych.
Od wielu lat firma aktywnie wspiera działalność CSR i uczestniczy w ogólnopolskich i lokalnych projektach, niejednokrotnie będąc ich pomysłodawcą i zarazem realizatorem. Niektóre z nich zostały zauważone i docenione przez opinię publiczną. DHL kilkakrotnie został wyróżniony w konkursie „Firma Bliska Środowisku”, a także był jednym z trzech finalistów z Polski Pierwszej Europejskiej Nagrody CSR w 2008 roku. Od trzech lat zgodnie z globalną strategią CSR działalność firmy koncentruje się na czterech obszarach - pracownicy, klienci, społeczeństwo i środowisko. Zaangażowanie w inicjatywy CSR na stałe wpisuje się w globalną działalność firmy. Firma pragnie być nie tylko postrzegana jako firma innowacyjna, ale jednocześnie przyjazna dla pracowników, klientów oraz dbająca o środowisko.
Kapituła konkursu Lidera Społecznej Odpowiedzialności-Dobra ocenia stopień zaangażowania firm w działalność charytatywną, sponsorską, realizowaną politykę firmy jako pracodawcy oraz inne pozytywne aspekty prowadzonej przez nią działalności – np. zaangażowanie w ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami: klientów, pracowników, społecznością lokalną. Patronat nad programem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, zaś organizatorem jego jest redakcja Forum Biznesu.
(źr. DHL Express)