Dodaj ogłoszenie o pracy


DB Schenker wprowadził zdefiniowany czas dostawy dla przesyłek drobnicowych

DB Schenker wprowadza nową usługę, która ma wspierać lepsze planowanie i pomagać w usprawnianiu procesów produkcyjnych w biznesach klientów. Firma wprowadziła właśnie, w ramach usługi Premium 13, transport ze zdefiniowanym czasem dostawy, tym samym poszerzając ofertę przewozów przesyłek drobnicowych w ogólnoeuropejskim systemie transportu lądowego. Klienci DB Schenker mają teraz możliwość zlecenia dostawy swoich towarów przed godziną 13.

- Nowa opcja dla naszego produktu premium, to unikalne rozwiązanie, wystandaryzowane i dostępne w całej Europie – mówi Christian Drenthen, executive vice president and head of land transport w DB Schenker. - Jej uruchomienie stanowi logiczny, kolejny krok w naszej strategii. We wrześniu DB Schenker wzmocnił swoją europejską sieć transportu lądowego i w ramach systemu dostaw wprowadził na rynek dwa nowe produkty. Klienci w całej Europie mogą korzystać z najszybszej sieci połączeń i wiodącej w branży niezawodności. Teraz mogą zdefiniować czasowe okno dostawy –  również z gwarancją wykonania - wyjaśnia Drenthen.

Konfiguracja sieci DB Schenker, która łączy ponad 430 oddziałów transportu lądowego w 38 krajach europejskich z najnowocześniejszym systemem produkcyjnym, została zaprojektowana z myślą o rosnącym zapotrzebowaniu na transport transgraniczny. Dzięki wprowadzeniu we wrześniu ubiegłego roku nowego ustawienia systemu dostaw, znacznie skrócił się ich czas realizacji między głównymi europejskimi centrami biznesowymi. W niektórych przypadkach to dostawy w ciągu 24 godzin.

(źr. DB Schenker)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.