eMAG - dawniej Agito.pl - jest jednym z największych w Polsce, wielobranżowym sklepem internetowym, wynajął 32,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku logistycznym P3 Błonie k/Warszawy. W poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji i całym procesie najmu, firmę wspierali doradcy BNP Paribas Real Estate Poland.
eMAG - dawniej Agito.pl - jest jednym z największych w Polsce, wielobranżowym sklepem internetowym, wynajął 32,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku logistycznym P3 Błonie k/Warszawy. W poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji i całym procesie najmu, firmę wspierali doradcy BNP Paribas Real Estate Poland.
eMAG powstał 16 lat temu i oferuje ponad 250 tys. produktów od ponad tysiąca różnych marek – w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech. Od 2012 roku jest częścią międzynarodowej firmy Naspers, jednej z największych marek e-commerce na świecie.
- Wraz z rozwojem biznesu w Polsce zwiększyło się nasze zapotrzebowanie na powierzchnię magazynową. Poszukiwaliśmy nowego obiektu dostosowanego do obsługi całego sklepu internetowego. Ścisła współpraca z BNP Paribas Real Estate Poland, pozwoliła nam nie tylko wybrać najlepszy obiekt, który umożliwi dalszy, dynamiczny rozwój firmy, ale także na bardzo sprawne i merytoryczne poprowadzenie całego proces, począwszy od analizy potrzeb i potencjałów lokalizacji, skończywszy na wsparciu w negocjacjach umowy. Dzięki temu, zmiana lokalizacji możliwa była w zakładanym przez nas terminie – powiedział Tomasz Habigier, menadżer operacyjny firmy eMAG.
Rynek magazynowy to sektor, który w ostatnich kwartałach notuje najbardziej dynamiczne wzrosty, a prym wśród magazynowych klastrów od dłuższego czasu wiedzie rynek stołeczny. Potwierdza to pierwsze półrocze 2017 roku, w którym w okolicach Warszawy zlokalizowanych było najwięcej powierzchni magazynowych w budowie. - Aktywnie monitorujemy kierunki ekspansji rynku i w taki sposób planujemy nasz rozwój, żeby jak najlepiej adresować potrzeby klientów i projektów, w które jesteśmy zaangażowani. Inwestujemy w zespół i kompetencje nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, gdzie w ostatnich miesiącach udało nam się zbudować mocną kadrę. Wsparcie eMAG przy znalezieniu i przeprowadzce do nowej lokalizacji pozwoli firmie na dalszą rynkową ekspansję. Kluczowa w projekcie była rzeczowa współpraca, ocena potrzeb, potencjałów i kierunków rozwojowych firmy operującej w bardzo szybko rosnącym - a przez to mocno konkurencyjnym - sektorze e-commerce – skomentowała Katarzyna Pyś-Fabiańczyk, dyrektor Działu Powierzchni Logistycznych i Magazynowych, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.
P3 Błonie park zlokalizowany jest w Błoniu, położonym 25 km na zachód od Warszawy. W skład kompleksu wchodzi 14 budynków. Park zlokalizowany jest w pobliżu skrzyżowania drogi krajowej nr 92 z autostradą A2, będącej częścią Europejskiej trasy tranzytowej E30.
Dzięki transakcji z eMAG, udział kontraktów sfinalizowanych przez BNP Paribas Real Estate Poland na warszawskim rynku wynosi 52 proc., plasując tę agencję na pozycji regionalnego lidera. Łączny wolumen powierzchni wynajętej w samym trzecim kwartale przy zaangażowaniu Działu Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych agencji powiększył się do 120 tys. m kw.
eMAG powstał 16 lat temu i oferuje ponad 250 tys. produktów od ponad tysiąca różnych marek – w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech. Od 2012 roku jest częścią międzynarodowej firmy Naspers, jednej z największych marek e-commerce na świecie. - Wraz z rozwojem biznesu w Polsce zwiększyło się nasze zapotrzebowanie na powierzchnię magazynową. Poszukiwaliśmy nowego obiektu dostosowanego do obsługi całego sklepu internetowego. Ścisła współpraca z BNP Paribas Real Estate Poland, pozwoliła nam nie tylko wybrać najlepszy obiekt, który umożliwi dalszy, dynamiczny rozwój firmy, ale także na bardzo sprawne i merytoryczne poprowadzenie całego proces, począwszy od analizy potrzeb i potencjałów lokalizacji, skończywszy na wsparciu w negocjacjach umowy. Dzięki temu, zmiana lokalizacji możliwa była w zakładanym przez nas terminie – powiedział Tomasz Habigier, menadżer operacyjny firmy eMAG.
Rynek magazynowy to sektor, który w ostatnich kwartałach notuje najbardziej dynamiczne wzrosty, a prym wśród magazynowych klastrów od dłuższego czasu wiedzie rynek stołeczny. Potwierdza to pierwsze półrocze 2017 roku, w którym w okolicach Warszawy zlokalizowanych było najwięcej powierzchni magazynowych w budowie. - Aktywnie monitorujemy kierunki ekspansji rynku i w taki sposób planujemy nasz rozwój, żeby jak najlepiej adresować potrzeby klientów i projektów, w które jesteśmy zaangażowani. Inwestujemy w zespół i kompetencje nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, gdzie w ostatnich miesiącach udało nam się zbudować mocną kadrę. Wsparcie eMAG przy znalezieniu i przeprowadzce do nowej lokalizacji pozwoli firmie na dalszą rynkową ekspansję. Kluczowa w projekcie była rzeczowa współpraca, ocena potrzeb, potencjałów i kierunków rozwojowych firmy operującej w bardzo szybko rosnącym - a przez to mocno konkurencyjnym - sektorze e-commerce – skomentowała Katarzyna Pyś-Fabiańczyk, dyrektor Działu Powierzchni Logistycznych i Magazynowych, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.
P3 Błonie park zlokalizowany jest w Błoniu, położonym 25 km na zachód od Warszawy. W skład kompleksu wchodzi 14 budynków. Park zlokalizowany jest w pobliżu skrzyżowania drogi krajowej nr 92 z autostradą A2, będącej częścią Europejskiej trasy tranzytowej E30. Dzięki transakcji z eMAG, udział kontraktów sfinalizowanych przez BNP Paribas Real Estate Poland na warszawskim rynku wynosi 52 proc., plasując tę agencję na pozycji regionalnego lidera. Łączny wolumen powierzchni wynajętej w samym trzecim kwartale przy zaangażowaniu Działu Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych agencji powiększył się do 120 tys. m kw.
(źr. BNP Paribas Real Estate Poland)