Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka SA „Przedsiębiorstwem Fair Play 2011”

Firma kurierska Siódemka SA uzyskała kolejny już w tym roku tytuł, tym razem została wyróżniona jako „Przedsiębiorstwo Fair Play 2011”. Nagroda została przyznana za stosowanie na co dzień wysokich norm etycznych w relacjach z klientami, kontrahentami i pracownikami oraz otoczeniem społecznym.

 

Jest to już drugi tytuł przyznany Siódemce w ramach Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości. Spółka aktywnie angażuje się we wsparcie otoczenia społecznego, w którym funkcjonuje, wykorzystując swoje główne atuty wynikające z prowadzonej działalności. Siódemka wspiera Bank Żywności SOS, pomagając w transporcie różnorodnych przesyłek służących osobom potrzebującym.

- Ponadto, w ramach wsparcia osób chorych i potrzebujących od kilku lat włączamy się w kampanię Hospicjum to też życie jako patron logistyczny. Co więcej, nie jesteśmy również obojętni na kwestię praw człowieka, czynnie pomagając w działalności Amnesty International i zapewniając wsparcie w akcji Maraton Pisania Listów  – mówi Magdalena Dwulit PR Manager Siódemka SA.

W ramach odpowiedzialności za ochronę środowiska, wszystkich odbiorców przesyłek Siódemka zachęca do recyklingu firmowych opakowań, które opracowane zostały z myślą o ich ponownym przetworzeniu. Ponadto firma realizuje inwestycje, takie jak sukcesywne wymienianie własnego taboru samochodowego na pojazdy z homologacją EURO-4, oraz stawia wysokie wymagania podwykonawcom w tym zakresie.
(źr. Siódemka)


O programie Fair Play
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest przedsięwzięciem realizowanym na skalę ogólnopolską, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, w tym również sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Poprzez rzetelność weryfikacji w ciągu 13 minionych lat oraz dzięki rozpoznawalnemu już nie tylko w Polsce logo - program „Przedsiębiorstwo Fair Play” stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” wpisuje się w działania Unii Europejskiej, dla której promocja kultury przedsiębiorczości jest jednym z najważniejszych zadań. Promocja zasad etyki i kultury przedsiębiorczości w biznesie jest główną ideą programu.

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.