Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka otrzymuje kolejne wyróżnienie od klientów - złoty Laur Klienta

Certyfikat „Laur Klienta” jest przyznawany na podstawie opinii konsumentów. Firma kurierska Siódemka SA została nagrodzona złotym medalem programu „Laur Klienta” w kategorii „polskie przesyłki kurierskie”. Jest to już trzeci medal dla tej firmy. 

 

- Kolejne wyróżnienie, które otrzymaliśmy jest dowodem na to, że nasza codzienna praca na rzecz wdrażania najwyższych standardów obsługi klienta jest zauważana i doceniana. Jednocześnie pragnę zapewnić, że nie spoczniemy na przyznanych nam już Laurach i nadal będziemy się starać o najwyższą satysfakcję naszych klientów. - zapewnia Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka SA.


Siódemka jest liderem innowacji wśród spółek kurierskich w Polsce. Liczne rozwiązania informatyczne, a także usługi „szyte na miarę” wprowadzane są w celu zapewnienia jak największej wartości dla klientów – poprawy terminowości oraz bezpieczeństwa dostaw. Jedną z nowoczesnych aplikacji jest WebMobile 7, która zapewnia pełną automatyzację procesu przesyłek, czy Mobile 7, rozwiązanie skierowane do posiadaczy smartfonów, dzięki któremu można bez kłopotu wycenić przesyłkę, zamówić kuriera w dowolne miejsce, czy sprawdzić lokalizację najbliższego oddziału firmy.


O programie Laur Klienta
Ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Program przynosi odpowiedź na jedno z podstawowych pytań - które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze? Które uważamy za najlepsze?

(źr. Siodemka S.A)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.