Dodaj ogłoszenie o pracy


Rohlig Suus Logistics rozwija serwisy drobnicowe do Chin

Rohlig Suus Logistics konsekwentnie rozwija swoje usługi w zakresie połączeń morskich z Dalekich Wschodem, realizując bezpośrednie serwisy drobnicowe (LCL) z głównych chińskich portów takich jak: Shanghai, Shenzen czy Ningbo. Pozostałe połączenia drobnicowe w portfelu operatora to bezpośrednie linie konsolidacyjne, realizujące serwisy z Hongkongu, Fuzhou, Xiamen, Tajwanu do Gdańska.

Kilka miesięcy temu operator uruchomił serwis z największego portu Korei Południowej – Busan, bezpośrednio do Gdańska. Firma obsługuje także połączenia z Bangladeszu (Chittagong), gdzie statek po 35 dniach osiąga cel podróży w Polsce. Cieszą się one szczególnym zainteresowaniem importerów odzieży, zarówno tych działających na rodzimym rynku jak i w Europie Zachodniej. Regularne serwisy drobnicowe realizowane są raz w tygodniu, według stałego harmonogramu, z gwarancją wypłynięcia nawet w okresie szczytów sezonowych. Operator posiada też własne terminale przeładunkowe zlokalizowane na terenie całego kraju, agencje celne oraz rozwiniętą sieć dystrybucji.

– Bezpośrednie połączenia cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów, ponieważ pozwalają nie tylko uniknąć przeładunków w wielu portach ale skracają również czas dostawy - nawet do 2 tygodni. Ponadto partnerstwo międzynarodowej Grupy ROHLIG specjalizującej się we frachcie morsko-lotniczym gwarantuje naszym klientom zarówno korzystne stawki jak i dostępność powierzchni ładunkowej na statkach, nawet w okresach największych szczytów sezonowych – podkreśla Andrzej Kozłowski, członek Zarządu Rohlig Suus Logistics.  
Operator dodatkowo skraca czas transportu, dekonsolidując kontenery we własnych centrach logistycznych w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Katowicach oraz wykorzystując własną sieć dystrybucji, która gwarantuje dostawy do finalnych odbiorców w 24 godziny na terenie całej Polski.

(źr. Rohlig Suus Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.