Dodaj ogłoszenie o pracy


Spedimex pracuje na InterLAN SPEED

Firma Spedimex w związku z rozwojem sieci dystrybucji inwestuje w systemy IT, właśnie wdrożył system InterLan Speed.
Przedsiębiorstwo realizuje w ciągu roku kilkadziesiąt projektów logistycznych, które niejednokrotnie wymagają indywidualnego podejścia.


Wyboru systemu informatycznego dla przedsiębiorstwa nie można przyrównać do zakupu zwykłego produktu. Ta decyzja w mniejszym lub większym stopniu uzależnia na wiele lat od dostawcy IT. Spedimex zdecydował się na wdrożenie systemu informatycznego firmy interLAN.

 

- Wraz z naszymi klientami przygotowaliśmy szczegółową listę ich wymagań i po kilku spotkaniach z dostawcami rozwiązań IT zdecydowaliśmy się na InterLAN SPEED – mówi Łukasz Spychalski, menedżer Departamentu Rozwoju i Wdrożeń oraz kierownik projektu wdrożenia nowego TMS w Spedimex. - O wyborze firmy interLAN zdecydował fakt, że była w stanie pokazać „na żywym programie” gotowe funkcjonalności działające w praktyce.
Decyzja o wyborze dostawcy systemu TMS zapadła już pod koniec 2010 r., co spowodowało, że terminy uruchomienia były bardzo napięte – nie przekraczały 3 miesięcy. Modelowanie systemu i testy akceptacji zostały przeprowadzone w marcu 2011 r.

 

Wtedy też został uzgodniony ostateczny plan wdrożenia produkcyjnego, uwzględniający sezonowość w działalności firmy Spedimex. Moment startu pracy w systemie zawsze obarczony jest pewnym ryzykiem, związanym z wystąpieniem nieprzewidzianych zdarzeń. Jednak bardzo dobra współpraca pomiędzy obiema stronami wpłynęła na sprawną realizację projektu wdrożeniowego.
(źr. InterLan)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Suma przeładunków portów polskich w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła 68 462,7 tys. ton, tj. o 1,05% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku (+708,1 tys. ton) - podaje Actia Forum na podstawie danych z zarządów portów. Polskie porty spadki zanotowały w czterech grupach ładunkowych: węgiel i koks (-8,22%), zboże (-33,09%), drewno (-0,09%) oraz paliwa (-1,50%). W pozostałych kategoriach obserwowane były wzrosty: inne masowe (+16,42%), drobnica (+9,60%), ruda (+45,66%).
W pierwszej połowie 2025 r. rynek nieruchomości logistycznych w Polsce utrzymał stabilny wzrost. Całkowite zasoby zwiększyły się o 7% r/r do poziomu 36,03 mln mkw. mimo obserwowanego trendu spadkowego w nowej podaży (1,15 mln mkw.; -30% r/r) i ostrożniejszego podejścia deweloperów do startu nowych projektów (1,47 mln mkw.; -26% r/r). Obserwowana jest stabilizacja stawek czynszów ofertowych. Pomimo niepewności makroekonomicznej sektor pozostaje jednym z najatrakcyjniejszych dla inwestorów - za AXI IMMO.
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy o zatrudnieniu ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach.