Dodaj ogłoszenie o pracy


Bez kierowców nie ma butów!

Grupa Raben od 2010 roku prowadzi kampanię społeczną „Transport jest potrzebny”, której ideą jest uświadomienie społeczeństwu, jak ogromna rolę odgrywa w naszym życiu transport i logistyka. Celem akcji jest również edukacja w zakresie bezpieczeństwa drogowego. Tylko w 2014 roku Grupa Raben przeszkoliła wraz z Policją ponad 8500 przedszkolaków i uczniów z zakresu właściwego poruszania się po drogach. Akcja była promowana m.in. za sprawą ciężarówek, na których widniały hasła „Bez transportu nie ma jogurtu”, „Bez transportu nie ma remontu”.
W tym roku ruszyła druga odsłona tej kampanii, tym razem jej cele będą koncentrowały się na skierowaniu uwagi uczestników ruchu drogowego na wagę zawodu kierowcy. Z tej przyczyny ciężarówki ozdobione będą hasłami „Bez kierowców nie ma butów”, „Bez kierowców nie ma samochodów”, „Bez kierowców nie ma owoców”.


- Cieszę się bardzo, że takie inicjatywy jak kampania Transport jest potrzebny są podejmowane. Dla wielu osób zawód kierowcy wydaje się „lekki  i bezstresowy”. W rzeczywistość jednak jest inaczej, jest to profesja wymagająca szczególnych predyspozycji, sporych umiejętności, wysokich kwalifikacji potwierdzonych dokumentami, opanowania oraz odporności na stres. Znam wielu kierowców kochających swój zawód, który od wielu lat nie znajduje uznania i szacunku w oczach społeczeństwa. Wierzę, że ta inicjatywa sprawi, że kierowcy zaczną być bardziej doceniani i szanowani. Sądzę, że akcja pokaże, jak ważna i potrzebna jest nasza praca. Dzięki temu być może i  młode pokolenie będzie chętniej kształciło się w kierunku zawodu kierowcy - komentuje  Tomasz Michalak, kierowca /przewodniczący NSZZ „Solidarność” w Raben Transport.
(red)

czy wiedziałeś, że...
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.
W roku 2021 całkowita wartość transakcji w sektorze nieruchomości magazynowych w Europie wyniosła ok. 62 mld euro, co oznacza wzrost aż o 79% w porównaniu do średniej za poprzednie pięć lat. W Polsce odnotowano popyt na poziomie 7,35 mln m kw. oraz wzrost absorpcji o 84% rok do roku. W skali całego kontynentu najwięcej, bo aż 19,5 mld euro, zainwestowano w Wielkiej Brytanii, co stanowi 31% łącznego wolumenu. Wysokie poziomy aktywności inwestycyjnej odnotowano także w Niemczech (8,6 mld euro), Francji (6,5 mld euro), Szwecji (5,8 mld euro) oraz Holandii (5,7 mld euro).
Ponad 60 proc. pracowników w Polsce podczas pracy załatwia swoje prywatne spawy. Z drugiej strony, ponad połowa zatrudnionych odpowiada na służbowe maile i odbiera telefony po godzinach pracy. Jednak zdecydowana większość podczas urlopu z łatwością odrywa się od obowiązków zawodowych i nie odczuwa presji od pracodawcy z tego powodu – tak wynika z globalnego badania Randstad Workmonitor.
Korona-kryzys dotknął niemałą grupę Polaków, ale jak wynika z danych Intrum, kobiety odczuły to bardziej. Pandemia zmniejszyła dochody i dobrobyt finansowy ponad połowy kobiet w naszym kraju (51 proc.) i 41 proc. mężczyzn.