Nowo otwarte wrocławskie centrum serwisowe firmy CHEP działa już pełną parą od prawie dwóch miesięcy. Jest to siódme centrum serwisowe firmy w Polsce, których sieć pokrywa teren całego kraju. Wrocławskie centrum położone jest w sąsiedztwie autostrady A8.
Sześć pozostałych centrów serwisowych CHEP, mają swoje siedziby w Radomiu, Kampinosie, Świętochłowicach, Gądkach, Bydgoszczy i Niewiadowie. W przyszłym roku planowane jest przeprowadzenie pełnej automatyzacji centrum według standardowych rozwiązań CHEP dotyczących usprawniania operacji inspekcji i napraw sprzętu. - Docelowo centrum serwisowe Wrocław ma obsługiwać rocznie ponad 900 tysięcy zwrotów palet euro, pracując na dwie zmiany. Strategiczne położenie nowego centrum serwisowego wspiera zarówno lokalne odbiory i dostawy, jak również otwiera możliwości optymalizacji przepływów międzynarodowych z Niemiec czy Czech – podkreśla Kinga Di Salvo, dyrektor generalna CHEP Polska i kraje bałtyckie.
Centrum serwisowe Wrocław zajmuje obecnie powierzchnię magazynową 1,7 tys. mkw. oraz 2 tys. mkw. placu (docelowo 3,8 tys. mkw. obszaru magazynowego oraz 4 tys. mkw. placu). Powierzchnia ta dedykowana jest głównie obsłudze palet euro – 1200x800. W przyszłości firma nie wyklucza rozszerzenia operacji serwisowych o inne typy nośników.
CHEP współpracuje już z ponad 600 przedsiębiorstwami z całej Polski. Ładunki na niebieskich paletach trafiają do blisko 10 tys. lokalizacji dystrybutorskich w kraju oraz do ponad 50 tys. punktów w 60 krajach na całym świecie. Firma w zeszłym roku wydała ponad 17 mln palet swoim klientom w Polsce.
(źr. CHEP Polska)