Dodaj ogłoszenie o pracy


Kuehne + Nagel spedytorem Merck Sharp & Dohme

Firma farmaceutyczna Merck Sharp & Dohme, (MSD), przedłużyła umowę na obsługę w zakrsie spedycji drogowej z Kuehne + Nagel w Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce (EMEA) oraz w Ameryce Północnej na kolejne dwa lata. MSD korzysta z usług Kuehne + Nagel (KN PharmaChain) od 2012 r.

KN PharmaChain to wyspecjalizowane rozwiązanie łańcucha dostaw zaprojektowane na potrzeby przemysłu farmaceutycznego i ochrony zdrowia. W ramach współpracy, Kuehne + Nagel kontynuuje zarządzanie usługami FTL (Full-Truck-Load) oraz LTL (Less-than- Truck-Load) z  zachowaniem odpowiednich zakresów temperatury dla produktów farmaceutycznych w całym regionie EMEA oraz w Ameryce Północnej zgodnie z wytycznymi GXP. Ponadto Kuehne + Nagel organizuje i wykonuje przewozy farmaceutyków z zakładów produkcyjnych MSD w Europie i Ameryce Północnej do ich globalnych centrów dystrybucyjnych. Tam produkty MSD są kontrolowane przez dedykowany zespół specjalistów farmaceutycznych Kuehne + Nagel w specjalnie zaprojektowanym środowisku, aby sprostać wymogom GXP.
- Kuehne + Nagel okazało się być niezawodnym partnerem, który jest w stanie spełnić nasze wysokie wymagania dzięki swojemu doświadczeniu w branży farmaceutycznej i medycznej. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Kuehne + Nagel ułatwi nam  realizację naszych planów rozwojowych w ciągu najbliższych lat - powiedział Frederic Brut, dyrektor wykonawczy MSD Global Logistics.

(źr. Kuehne + Nagel)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.