W ramach realizacji jednego z celów strategii CSR firma przygotowała pięciodniowy program promujący zdrowy tryb życia. Pracownicy otrzymywali codziennie informacje dotyczące sposobów rzucania palenia, właściwego sposobu odżywania, radzenia sobie ze stresem, wpływu aktywności fizycznej na kondycję zdrowotną oraz właściwej postawy na stanowisku pracy.
W ramach programu "Zdrowy Tydzień" pracownicy mogli wziąć udział w spotkaniach z dietetykami, trenerami fitnessu oraz lekarzami. program objął oddziały Rabena w Czechach, Polsce, Niemczech, Holandii, na Węgrzech oraz Ukrainie. Trwał od 10 do 14 października 2011 r.
- Korzyści z projektu są obopólne. Pracownicy, dzięki „Zdrowemu Tygodniowi”, mogą m.in. poprawić jakość życia, nauczyć się radzić sobie ze stresem oraz przebadać się czy rzucić palenie. Pracodawca natomiast może zmniejszyć ilość absencji oraz zwiększyć satysfakcję osób zatrudnionych. Dodatkowo, wzmacniamy markę dobrego pracodawcy, który stwarza przyjazny mikroświat – mówi Bogna Błasiak-Niciejewska, dyrektor marketingu Grupy Raben.
(źr. Grupa Raben)