W czerwcu 2015 roku Grupa Raben rozpoczęła implementację nowej platformy informatycznej - myRaben.com. System gromadzi wszystkie informacje na temat współpracy z operatorem logistycznym w jednym miejscu, oszczędzając czas klientów, potrzebny na znalezienie danych. Docelowo, myRaben.com zastąpi aktualny system do śledzenia przesyłek Track & Trace.
W pierwszym etapie zostanie udostępniony system śledzenia zleceń magazynowych oraz przesyłek w transporcie krajowym i międzynarodowym. W kolejnych fazach przewidziano uruchomienie dodatkowych funkcjonalności, które usprawnią komunikację pomiędzy odbiorcami usług oraz spółkami Grupy Raben.
- Naszą ideą było stworzenie jednego systemu dla wszystkich informacji, dotyczących każdej z usług świadczonych przez Grupę Raben. Niezależnie od kraju, języka, typu usługi, klient ma możliwość szybkiego dotarcia do danych potrzebnych tu i teraz - mówi Olga Żerkowska, menedżer ds. obsługi klienta w spółce Raben Polska, która współtworzyła myRaben.com,
System oferuje przejrzystą informację oraz rozbudowaną analitykę w postaci raportów. Charakteryzuje się nowym wyglądem panelu użytkownika, dostosowującym się do rodzaju urządzenia (laptop, tablet, smartfon). Platforma zapewnia również szybki dostęp do wybranych przesyłek oraz możliwość definiowania powiadomień (email/sms). Wartą uwagi funkcjonalnością jest bezpośredni kontakt do opiekuna danej przesyłki oraz możliwość samodzielnego zarządzania użytkownikami przez Klienta. Na bieżąco zapewnia dostęp do faktur, stanu płatności i innych dokumentów. Klienci Grupy Raben mają możliwość rozpoczęcia pracy z aplikacją rejestrując się na jej stronie lub kontaktując się ze swoim opiekunem w Dziale Obsługi Klienta.
Do aplikacji można się zalogować poprzez stronę www.myRaben.com oraz wchodząc na www.raben-group.com i wybierając kostkę „Śledzenie przesyłki”.
(źr. Raben Group)