Dodaj ogłoszenie o pracy


System Alliance Europe ma dwóch nowych partnerów

Do grona Systemu Alliance Europe - europejskiej sieci cargo dołączyło dwóch nowych partnerów: Bech - Hansen & Studsgaard A/S (BHS) z miejscowości Rønne w Danii oraz Nortrail – Norsk Trailer Express AS z Oslo w Norwegii. Dzięki temu Alliance Europe ma teraz swoje przedstawicielstwo w Skandynawii.

 

Firmy BHS i Nortrail, podobnie jak pozostali partnerzy System Alliance Europe, zakwalifikowały się do sieci, po spełnieniu wymagań SAE w zakresie systemów informatycznych oraz zarządzania jakością. Wykazali tym samym wspólne cechy produktowe i podobieństwo do pozostałych partnerów. Począwszy od 1 października br. firma BHS zgłosiła do System Alliance Europe trzy oddziały w Hvidovre, Rønne oraz Hasselager, natomiast Nortrail - jeden w Oslo. Dzięki decyzji o współpracy w ramach systemu, nowi partnerzy mogą korzystać  z rozwiązań centralnego systemu zarządzania jakością oraz znormalizowanego IT  dostosować  usługi tj. Star Services, systemy śledzenia przesyłek (tracking and tracing), ogólnoeuropejskiego zlecenia odbiorów oraz Gateway-traffic, do potrzeb swoich Klientów.  

Nowe oddziały w Belgii, Niemczech, Francji, Włoszech, Holandii i w Polsce.
Długoletni partnerzy poszerzają swoją sieć rejestrując kolejne oddziały: Wim Bosman w Genk, Wilhelm Diehl w Karlsruhe, Tuttlingen oraz Untermünkheim, Groupe Heppner w Nicei, Italsempione w Lurago Marinone, Rhenus w Oldenzaal i Raben Poland w Strykowie.

Sieć w 2011
Aktualnie System Alliance Europe zrzesza 51 średniej wielkości firm spedycyjnych w 25 krajach, w 175 oddziałach. Uwe Meyer, Dyrektor Zarządzający System Alliance Europe zapowiada dalszy rozwój sieci, ze szczególnym uwzględnieniem nieodkrytych regionów Europy Wschodniej.


System Alliance Europe to sieć przewoźników zrzeszająca średniej wielkości czołowych dostawców usług logistycznych. Oferuje swoim klientom europejską platformę do transportu drobnicowego poprzez ich regionalnego partnera. Wytyczne organizacyjne i informatyczne gwarantują wysokiej jakości standardy, przejrzystość procesów oraz rzetelną obsługę przesyłek.

 (źr. System Allaince Europe)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.