Konto pracodawcy


10-tysięczne Renault Trucks T w polskiej firmie Trans-Man

W połowie listopada odbyła się uroczystość przekazania 10-tysięcznego pojazdu Renault Trucks T. Pojazd jest w sprzedaży na rynku europejskim od niespełna roku i cieszy się coraz większą popularnością. W listopadzie z fabryki w Bourg-en-Bress we Francji wyjechał 10-tysięczny pojazd T Euro 6 i… trafił na polski rynek do firmy Trans-Man. Na uroczystość przekazania kluczyków, która odbyła się w Warszawie, przyjechali właściciele firmy Trans-Man oraz przedstawiciele Renault Trucks z polskiego oddziału i z Francji – Olivier de Saint-Meleuc, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie EMEA, a ceremonii towarzyszyli dziennikarze z całej Europy, a także Zoltan Tringer, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie Europy Centralno – Wschodniej.

Krzysztof Mancewicz współwłaściciel firmy Trans-Man, nie krył radości z faktu, że w jego flocie będzie jeździł pojazd jubileuszowy. W rozmowie z nami powiedział – Kiedy zadzwonił do mnie przedstawiciel Renualt Trucks i powiedział mi, że jesteśmy nabywcami 10-tysięcznego egzemplarza Euro 6 T, nie mogłem uwierzyć w pierwszym momencie. To niesamowite. Jesteśmy wierni tej marce od wielu lat, 95 proc. naszej floty, to pojazdy Renault Trucks. Wybraliśmy Renault Trucks T ze względu na niskie zużycie paliwa, niezawodność i znakomitą kabinę, zapewniającą naszym kierowcom wyjątkowy poziom komfortu i ergonomii.


Polska firma Trans-Man specjalizuje się w transporcie chłodniczym i drobnicowym na terenie całej Europy. Powstała w roku 1970 i była założona przez Edwarda Mancewicza, który zaczynał działalność od jednego pojazdu. Dzisiaj firma posiada ponad 40 zestawów (ciągnik + naczepa), zarządzana jest przez dwóch braci (synów p. Edwarda) – Krzysztofa i Grzegorza Mancewiczów.

Trans-Man wykorzystuje też dodatkowe narzędzia flotowe oferowane przez Renault Trucks. W celu osiągnięcia jak najlepszej ekonomiki paliwowej, firma przeszkoliła swoich kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy, w ramach programu Optifuel Training, a efekty tego szkolenia utrwala korzystając z programu Optifuel Infomax – aplikację Renault Trucks do monitorowania i analizy zużycia paliwa.
(BT)

kobiety w logistyce
Kobiety w logistyce - DB Schenker Ukraina z nową dyrektor zarządzającą
Monika Duda dyrektorem zarządzającym DHL Supply Chain
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Rząd wprowadza pakiet Slim VAT – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Jak wyłapać „czarne owce” – czy kontrole pracowników na home office będą s ...
Co to jest SENT i jak wygląda monitorowanie pojazdów?
Pakiet mobilności i jego możliwe konsekwencje
Oszczędność Volvo FH z I-Save wynosi nawet do 10 procent
Trzy dni na zwrot środków z rachunku VAT – idą zmiany w split payment
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Czy akcyzowa pułapka wstrząśnie branżą olejów smarowych?
Czy pakiet mobilności zakłóci powrót do równowagi branży transportowej?
Spedytorzy mówią - „Nie Dla Opłaty Manipulacyjnej DCT Gdańsk”
Wakacje na „L4” – czy zabraknie rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Kuehne+Nagel wzmacnia swoją sieć obsługi farmaceutyków, także szczepionek
Volvo Trucks uruchamia w Polsce sprzedaż 4 nowych modeli samochodów ciężarowych
FM Logistic rozpoczyna współpracę z Grohe
Aż 95 proc. Polaków chce kaucji za opakowania po napojach – czy rząd wprowadzi t ...
Poczta Polska przywróciła obsługę przesyłek do Gruzji i Tajwanu
Szczepionka na Covid-19 w IV kwartale 2020? – DHL już opracował jej łańcuch dos ...
reklama
Podróż z jednym boxem EETS
Delta Trans zakończyła wdrażanie systemu WMS
Prologis podnosi standardy w obszarze ochrony środowiska - Raport ESG 2019
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC