Konto pracodawcy


10-tysięczne Renault Trucks T w polskiej firmie Trans-Man

W połowie listopada odbyła się uroczystość przekazania 10-tysięcznego pojazdu Renault Trucks T. Pojazd jest w sprzedaży na rynku europejskim od niespełna roku i cieszy się coraz większą popularnością. W listopadzie z fabryki w Bourg-en-Bress we Francji wyjechał 10-tysięczny pojazd T Euro 6 i… trafił na polski rynek do firmy Trans-Man. Na uroczystość przekazania kluczyków, która odbyła się w Warszawie, przyjechali właściciele firmy Trans-Man oraz przedstawiciele Renault Trucks z polskiego oddziału i z Francji – Olivier de Saint-Meleuc, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie EMEA, a ceremonii towarzyszyli dziennikarze z całej Europy, a także Zoltan Tringer, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie Europy Centralno – Wschodniej.

Krzysztof Mancewicz współwłaściciel firmy Trans-Man, nie krył radości z faktu, że w jego flocie będzie jeździł pojazd jubileuszowy. W rozmowie z nami powiedział – Kiedy zadzwonił do mnie przedstawiciel Renualt Trucks i powiedział mi, że jesteśmy nabywcami 10-tysięcznego egzemplarza Euro 6 T, nie mogłem uwierzyć w pierwszym momencie. To niesamowite. Jesteśmy wierni tej marce od wielu lat, 95 proc. naszej floty, to pojazdy Renault Trucks. Wybraliśmy Renault Trucks T ze względu na niskie zużycie paliwa, niezawodność i znakomitą kabinę, zapewniającą naszym kierowcom wyjątkowy poziom komfortu i ergonomii.


Polska firma Trans-Man specjalizuje się w transporcie chłodniczym i drobnicowym na terenie całej Europy. Powstała w roku 1970 i była założona przez Edwarda Mancewicza, który zaczynał działalność od jednego pojazdu. Dzisiaj firma posiada ponad 40 zestawów (ciągnik + naczepa), zarządzana jest przez dwóch braci (synów p. Edwarda) – Krzysztofa i Grzegorza Mancewiczów.

Trans-Man wykorzystuje też dodatkowe narzędzia flotowe oferowane przez Renault Trucks. W celu osiągnięcia jak najlepszej ekonomiki paliwowej, firma przeszkoliła swoich kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy, w ramach programu Optifuel Training, a efekty tego szkolenia utrwala korzystając z programu Optifuel Infomax – aplikację Renault Trucks do monitorowania i analizy zużycia paliwa.
(BT)

kobiety w logistyce
Aż 66 proc. zatrudnionych w przemyśle lekkim to kobiety
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Pakiet mobilności - jeszcze kilka wskazówek
FedEx Express opublikował zestaw wytycznych dla rowerzystów
Co warto wiedzieć o sprawozdaniach rocznych ADR?
Kto skorzysta z nowego ZUS+?
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy
Bruksela o krok bliżej do zatwierdzenia pakietu mobilności
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Druga dekada XXI wieku była złotą erą gospodarki, a co po niej…
Jak rozwija się polski transport zasilany paliwami alternatywnymi?
Ryzyko cybernetyczne największym zagrożeniem dla firm
Ile Polska zarobi na rozwoju Nowego Jedwabnego Szlaku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL partnerem logistycznym 25. filmu o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”
PEKAES otworzył 20. Oddział sieci drobnicowej
CEVA Logistics wzmacnia organizację i zapowiada dynamiczny rozwój w 2020 roku
Loconi inwestuje w innowacyjne systemy – tworzy platformy rezerwacyjne i listy prze ...
Poczta Polska - e-commerce napędza polską gospodarkę
DHL Parcel z nagrodą Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Nowy zespół BTS Leasing Managerów w 7R
Lublin coraz bardziej znaczący na mapie usług logistycznych
SEGRO powiększa swój zespół
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC