Dodaj ogłoszenie o pracy


10-tysięczne Renault Trucks T w polskiej firmie Trans-Man

W połowie listopada odbyła się uroczystość przekazania 10-tysięcznego pojazdu Renault Trucks T. Pojazd jest w sprzedaży na rynku europejskim od niespełna roku i cieszy się coraz większą popularnością. W listopadzie z fabryki w Bourg-en-Bress we Francji wyjechał 10-tysięczny pojazd T Euro 6 i… trafił na polski rynek do firmy Trans-Man. Na uroczystość przekazania kluczyków, która odbyła się w Warszawie, przyjechali właściciele firmy Trans-Man oraz przedstawiciele Renault Trucks z polskiego oddziału i z Francji – Olivier de Saint-Meleuc, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie EMEA, a ceremonii towarzyszyli dziennikarze z całej Europy, a także Zoltan Tringer, dyrektor ds. sprzedaży Renault Trucks w regionie Europy Centralno – Wschodniej.

Krzysztof Mancewicz współwłaściciel firmy Trans-Man, nie krył radości z faktu, że w jego flocie będzie jeździł pojazd jubileuszowy. W rozmowie z nami powiedział – Kiedy zadzwonił do mnie przedstawiciel Renualt Trucks i powiedział mi, że jesteśmy nabywcami 10-tysięcznego egzemplarza Euro 6 T, nie mogłem uwierzyć w pierwszym momencie. To niesamowite. Jesteśmy wierni tej marce od wielu lat, 95 proc. naszej floty, to pojazdy Renault Trucks. Wybraliśmy Renault Trucks T ze względu na niskie zużycie paliwa, niezawodność i znakomitą kabinę, zapewniającą naszym kierowcom wyjątkowy poziom komfortu i ergonomii.


Polska firma Trans-Man specjalizuje się w transporcie chłodniczym i drobnicowym na terenie całej Europy. Powstała w roku 1970 i była założona przez Edwarda Mancewicza, który zaczynał działalność od jednego pojazdu. Dzisiaj firma posiada ponad 40 zestawów (ciągnik + naczepa), zarządzana jest przez dwóch braci (synów p. Edwarda) – Krzysztofa i Grzegorza Mancewiczów.

Trans-Man wykorzystuje też dodatkowe narzędzia flotowe oferowane przez Renault Trucks. W celu osiągnięcia jak najlepszej ekonomiki paliwowej, firma przeszkoliła swoich kierowców w zakresie ekonomicznej jazdy, w ramach programu Optifuel Training, a efekty tego szkolenia utrwala korzystając z programu Optifuel Infomax – aplikację Renault Trucks do monitorowania i analizy zużycia paliwa.
(BT)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.