Dodaj ogłoszenie o pracy


SKAT Transport odświeża markę

SKAT Transport – polska firma transportowo – logistyczna odświeżyła swoją markę, wprowadzając nowy logotyp. Jak informuje zarząd firmy, modernizacja wizerunku to znak pozytywnych zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jest jednym z elementów strategii rozwoju Grupy SKAT.

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju SKAT-a, w której główną rolę pełni marka SKAT Transport.  Obecnie firma jest nie tylko renomowanym przewoźnikiem drogowym, ale także osiągnęła poziom operatora transportowo-logistycznego, który na szeroka skalę oferuje usługi z sektora TSL.  Nowoczesny budynek w dzielnicy Airport City w Gdańsku, do którego wkrótce przeniesie się siedziba firmy SKAT Transport, stałe inwestycje we flotę pojazdów, rozwój systemów informatycznych, inwestycje w kadrę oraz rozwój oddziałów, to tylko niektóre elementy świadczące o intensywnym rozwoju firmy. Z kolei odświeżenie identyfikacji wizualnej ma podkreślić zachodzące zmiany w firmie.
- W ciągu ostatnich ponad 20 lat firma SKAT Transport wyrosła z niewielkiej firmy transportowej na jednego ze znaczących graczy na europejskim rynku TSL. Marka SKAT należy do dobrze rozpoznawalnych w Polsce i za granicą. Dlatego w nowej identyfikacji graficznej ściśle nawiązujemy do poprzedniego znaku, który obowiązywał od 2002 roku. Nowy wizerunek jest odzwierciedleniem profesjonalizmu wykonywanych przez nas usług, dynamicznego rozwoju firmy oraz podążaniu za potrzebami klientów jak również jest zgodny z aktualnymi trendami graficznymi. Nowoczesny logotyp będzie prezentowany nie tylko w materiałach drukowanych, ale przede wszystkim na naszych głównych  „wizytówkach”  czyli na nowopowstającej siedzibie oraz stale odświeżanej flocie pojazdów – mówi Waldemar Łazarczyk, Prezes Zarządu.

Przygotowując nowy logotyp zastosowano unikalną odmianę czcionki z rodziny DIN. Strzałka, która stanowiła dotychczas dynamiczny element loga, ewaluowała i wspólnie z dodatkowym symbolem wpisuje się w kształt sześcianu, tworząc efekt trójwymiarowego obiektu. Ów sześcian jest ponadczasowym symbolem ładunku a elementy go opisujące demonstrują charakter usług transportowych „od i do”.  Został zachowany charakterystyczny dla floty pomarańczowy kolor,  który wyróżnia pojazdy SKAT Transport na drogach w całej Europie. Nowe logo sukcesywnie będzie zastępowało dotychczasowe w materiałach promocyjnych firmy, na stronach internetowych oraz flocie pojazdów. Nowe oznakowania otrzymają wszystkie oddziały krajowe.

(red/SKAT Transport)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.