Dodaj ogłoszenie o pracy


Jak sprawdza się aplikacja na smartfony TX-SMART Transics?

Firma Transics, specjalizująca się w zarządzaniu flotą, wprowadziła na rynek nową wersję aplikacji TX-smart, która jest przeznaczona na smartfony. Aplikacja została pierwotnie zaprojektowana pod kątem umożliwiania wymiany informacji z kierowcami zatrudnianych okazjonalnie podwykonawców. Jej najnowsza wersja, która zapewnia bezproblemową integrację z platformą biurową TX-connect, jest wyposażona w dodatkowe funkcje przydatne dla sektora dystrybucji. Jednym z pierwszych użytkowników nowej aplikacji została belgijska grupa logistyczna H.Essers, która zastosowała nową aplikację w  pojazdach dystrybucyjnych działu opieki technicznej.

W lipcu 2013 r. firma H.Essers rozpoczęła korzystanie z aplikacji TX-smart w celu zapewnienia łączności z kierowcami okazjonalnie zatrudnianych podwykonawców, co odbywało się równolegle z eksploatacją montowanych na stałe komputerów pokładowych. Całkiem niedawno grupa zdecydowała się na wdrożenie nowej wersji tej aplikacji, która jest użytkowana przez około 30 kierowców pracujących w dziale dystrybucyjnym obsługującym towary o dużej wartości i świadczącym usługi opieki technicznej, który zajmuje się magazynowaniem i przewozem na krótkie odległości wysoce zaawansowanych materiałów i sprzętu komputerowego.
Kierowcy działu dystrybucyjnego polubili aplikację na smartfony, która umożliwia im pracę poza kabiną. - Klienci w coraz większym stopniu chcą śledzić swoje dostawy. Kilka lat temu uruchomiliśmy portal Track-&-Trace, który umożliwia im sprawdzenie statusu swoich towarów. Aby jednak móc naprawdę kontrolować je w czasie rzeczywistym, nasi kierowcy muszą być w stanie skanować opakowania przy ich załadunku lub wyładunku, gromadzić podpisy cyfrowe, odnotowywać ewentualne uwagi klientów, wykonywać zdjęcia uszkodzonych towarów lub skanować dokumenty. Połączenie łatwej w obsłudze aplikacji TX-smart i solidnego smartfonu klasy przemysłowej firmy Motorola jest dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy, aby uprościć wykonywanie czynności poza kabiną pojazdu – Mówi Erwin Kelchtermans, analityk ds. handlowych w firmie H.Essers.

Dyspozytorzy mogą porozumiewać się z kierowcami z wykorzystaniem dobrze znanego im środowiska platformy biurowej TX-CONNECT niezależnie od tego, czy kierowcy korzystają z montowanego na stałe komputera pokładowego Transics, czy też z aplikacji TX-SMART. Nie tylko znacznie upraszcza to pracę dyspozytorów, ale przede wszystkim czyni ją o wiele bardziej wydajną.

(red/Transics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.