Dodaj ogłoszenie o pracy


Trans 4.0 - nowa wersja giełdy ładunków teraz z mapami

Trans.eu operator internetowej giełdy transportowej właśnie udostępnił publicznie najnowszą wersję swojego programu oznaczoną jako Trans 4.0. Od teraz użytkownicy giełdy mogą korzystać m.in. z systemu TransMap, czyli kompletnego modułu map Europy zawierającego ograniczenia dla ciężarówek, kody pocztowe, a także kalkulator kosztów. TransMap pozwala także na wyszukiwanie wszystkich ładunków na wybranej przez użytkownika trasie. 

 

Trans.eu, internetowa giełda transportowa, która swoich użytkowników ma niemal pod każdą szerokością geograficzną w Europie. Jej użytkownicy zlecają przewóz towaru w dowolne miejsce na kontynencie, wyszukują przewoźników, a także znajdują ładunki powrotne dla swoich ciężarówek. Klienci cenią głównie Trans.eu za ogromną bazę ofert, pomocne narzędzia do weryfikacji i oceny swoich partnerów biznesowych czy sprawną windykację. Trans w nowej wersji poszerza jeszcze swoją ofertę. Nowa wersja dostępna jest pod linkiem http://www.trans.eu/pl/pobierz-i-testuj.html

Po raz pierwszy w nowym Transie pojawiły się kompletne mapy Europy, dzięki którym przewoźnicy mogą precyzyjnie zaplanować trasę dla swojej floty firmowej, uwzględniając takie informacje jak: ograniczenia dla ciężarówek czy utrudnienia na drogach. Mapy pozwalają także na oszacowanie kosztów danego frachtu.

Mapy w Trans 4.0 posiadają pomocne w pracy spedycji i przewoźników kody pocztowe, a także funkcję wskazywania ładunków na wybranej przez użytkownika trasie. Dzięki temu przewoźnik planując kurs ma informację o tym, czy w punkcie końcowym czeka na niego ładunek oraz jakie doładunki może podjąć po drodze.

 

Do nowej wersji zostały wprowadzone, znane dotychczas głównie z przeglądarek internetowych, zakładki. To na nich są aktualnie pokazywane oferty wolnych ciężarówek i towarów do przewiezienia. Zakładki pozwalają na wyszukiwanie kilku relacji naraz, a w przypadku awarii systemu zapamiętają ostatnie ustawienia i je przywrócą.
W nowym Transie znajduje się także wyszukiwarka kontaktów na komunikatorze. To rozwiązanie stworzone z myślą o aktualnych użytkownikach giełdy, którzy na swoich listach kontaktów w komunikatorze Trans mają po 100 lub więcej kontaktów.
Trans w nowej wersji jest znacznie szybszy i stabilniejszy. Jest to możliwe dzięki nowemu systemowi aktualizacji ofert oraz obniżonemu zapotrzebowaniu na pamięć fizyczną komputera.

Praktycznie w niezmienionej formie pozostały takie kluczowe funkcjonalności giełdy jak: lista dłużników z danymi niesolidnych firm z branży, oceny i komentarze użytkowników, które Ci mogą umieszczać na giełdzie po zrealizowanej transakcji oraz archiwum rozmów i transakcji. W dalszym ciągu klienci poprzez komunikator dostaną się na forum transportowe, a także do sklepu z asortymentem dla użytkowników trans24.pl.

Przypomnijmy: Trans.eu to platforma, która skupia jednocześnie przewoźników, firmy spedycyjne, a także przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe, które dysponują swoim taborem lub planują zlecić przewóz ładunku. Codziennie na giełdzie pojawia się ponad 100 tys. nowych ofert ładunków do przewiezienia i aut czekających na załadunek. Wśród klientów giełdy są m.in. globalni operatorzy logistyczni (DSV, DHL Express, Raben, DB Schenker, Dachser, Rhenus Logistics), mali i średni przewoźnicy, a także duże przedsiębiorstwa produkcyjna (KGHM, Libet, Nestle Waters i wielu innych)

(źr. http://www.trans.eu/)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.