Dodaj ogłoszenie o pracy


Fracht FWO Polska zakończył proces dostawy turbiny do Meksyku – jak to zorganizowano?

Firma Fracht FWO Polska wraz z Fracht AG zakończyła ostatni etap kompleksowego projektu obejmującego wysyłkę do Meksyku turbiny parowej wraz z akcesoriami. Skomplikowane przedsięwzięcie logistyczne wymagało wykorzystania wszystkich gałęzi transportu.

Realizowane było w kilku, rozłożonych w czasie etapach:
1)    Transport drogowy i morski przesyłki ponadgabarytowej – turbiny parowej
2)    Transport kontenerów Flat Rack i Open Top OOG oraz DV z akcesoriami
3)    Wysyłka akcesoriów transportem lotniczym

W gestii Fracht FWO Polska było zabezpieczenie turbiny parowej na czas przewozu oraz zorganizowanie jej transportu drogowego, a także wszelkich czynności załadunkowych i przeładunkowych. Akcesoria odbierane były transportem kołowym od wielu dostawców zlokalizowanych w różnych miejscach w Europie, a następnie dostarczane do portu w Gdyni gdzie pracownicy Fracht FWO Polska osobiście nadzorowali ich załadunek do kontenerów. Końcowym etap podróży akcesoriów, organizowanym przez Fracht AG, był transport morski do portu i dostawa do miejsca docelowego w Meksyku. Ostatnia partia akcesoriów została wysłana transportem lotniczym z Warszawy do Mexico City tak, aby cały  projekt został ukończony w terminie wymaganym przez klienta.

Realizacja poszczególnych etapów przebiegała zgodnie z założonym harmonogramem i kosztorysem, dostarczając wszystkim zaangażowanym dużo satysfakcji. Efektywna współpraca pomiędzy firmami z grupy Fracht zadecydowała o sukcesie całego przedsięwzięcia.

(źr. Fracht FWO)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.