Dodaj ogłoszenie o pracy


Dachser zakończył proces rebrandingu Transunion

Po nieco ponad dziesięciu miesiącach od przejęcia przez Dachser hiszpańskiego spedytora morskiego i lotniczego Transunion, kończy się ich integracja. Od 1 stycznia 2014 roku spółka będzie funkcjonować jako Dachser Spain Air & Sea Logistics, S.A.U.
Rebranding obejmie również zagraniczne spółki Transunion – podczas gdy zmianie ulegną nazwy organizacji w Turcji (Dachser Turkey Hava ve Deniz Tasimaciligi A.S.) i Peru (Dachser Peru S.A.C.). Organizacja w Argentynie od 1 stycznia 2014 roku będzie funkcjonowała jako Dachser Argentina S.A.

- Potrzeby naszych klientów związane z frachtem lotniczym i morskim są właściwie globalne. Dlatego, chcąc współpracować z największymi firmami, musimy oferować im procesy i standardy jakości spójne na całym świecie – mówi Thomas Reuter, dyrektor zarządzający Dachser Air & Sea Logistics.
Federico Camáñez, od 1 stycznia 2014 roku Prezes Dachser Air & Sea Logistics w Hiszpanii, wyjaśnia - Zmianą nazwy akcentujemy naszą przynależność do grupy 160 oddziałów Dachser zajmujących się frachtem morskim i lotniczym. Nasi klienci wkrótce będą mogli korzystać z całej sieci, bez żadnych utrudnień związanych ze zmianą nazwy firmy.  
Dachser nabył Transunion w styczniu 2013 roku, po ponad piętnastu latach współpracy.W 2012 roku Transunion, rodzinna firma z siedzibą w Walencji, w Hiszpanii, uzyskała przychody w wysokości około 100 mln euro.

za info Dachser

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.