Dodaj ogłoszenie o pracy


TRUCK RACING - Renault Trucks znowu ma podium

Trzecie spotkanie w tym sezonie przyciągnęło do Nogaro 35- tysięczny tłum fanów Truck Racing. Dla kierowców z drużyny Renault Trucks MKR-Technology był to szczególny weekend, bo aż dwukrotnie stanęli na podium.

15 i 16 czerwca drużyny z całej Europy spotkały się na francuskim torze w Nogaro, aby po raz trzeci w tym sezonie zawalczyć o puchar Truck Racing. Powody do radości mieli zwłaszcza kierowcy z MKR-Technology, którzy mimo wyjątkowo pechowego rozpoczęcia Mistrzostw, zakończyli je w spektakularny sposób.

W pierwszym sobotnim wyścigu, Adam Lacko zmieniając pas w ślad za swoim rywalem, stracił panowanie nad kierownicą i zataczając  koło wpadł na drugi pojazd MKR-Technology. Na skutek silnego uderzenia, obie ciężarówki musiały opuścić tor zaledwie po kilku minutach trwania wyścigu. W sobotnią noc mechanicy Renault Trucks mieli ręce pełne roboty, ale ciężka praca przyniosła efekty, bo już w niedzielę rano oba pojazdy stanęły na linii startu.  Złą passę udało się przerwać w niedzielnym wyścigu zamykającym  Mistrzostwa. Mimo zaciętej rywalizacji, Markus Bösiger i Adam Lacko stanęli kolejno na pierwszym i drugim stopniu podium.

W klasyfikacji generalnej Adam Lacko znajduje się obecnie na 6 pozycji z 71 punktami na koncie, a dwa oczka za nim, z wynikiem 53 punktów uplasował się Markus Bösiger.

Kolejne Mistrzostwa już 6 i 7 lipca na austriackim torze w Spielberg. Szczegóły na http://truckracing.renault-trucks.com/pl
(źr. Renault Trucks)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.