
- W warunkach niestabilnej gospodarki dostarczenie informacji w czasie rzeczywistym stanowi o przewadze firm – mogą one konkurować szybkością reagowania na potrzeby swoich klientów i tym samym pomagać im, dzięki operatorowi logistycznemu, w utrzymaniu wysokiej pozycji konkurencyjnej – mówi Janusz Górski, prezes Schenker Sp. z o.o. - Nowy standard obsługi klientów wpisuje się w budowaną w naszej organizacji kulturę Lean. Wpływa na wzrost efektywności procesów i eliminację marnotrawstw. Tak duża zmiana otwiera też nowe możliwości kolejnych usprawnień – dodaje Janusz Górski.
Lider rozwiązań mobilnych w sektorze drobnicy w Polsce
Urządzenia mobilne pozwalają na przepływ danych w czasie rzeczywistym, przyspieszając obieg informacji. Zautomatyzowany proces obsługi dostaw zapewnia większą kompletność i wiarygodność danych. - Nasi klienci będą mieli informację o swojej przesyłce w czasie rzeczywistym, dzięki czemu szybciej podejmą decyzje biznesowe. Z kolei nasi partnerzy – firmy przewozowe – mogą liczyć na wzrost wydajności kurierów i tym samym większą liczbę obsłużonych przesyłek. Dla DB Schenker Logistics wprowadzona zmiana to usprawnienie operacji, większa automatyzacja procesów i mniej czynności administracyjnych. Wszystko to przekłada się bezpośrednio na wzrost jakości naszych usług i zadowolenie klientów – mówi Tomasz Cegielski, Dyrektor Biznesu Lądowego Schenker Sp. z o.o.
Wprowadzenie urządzeń mobilnych wiązało się ze starannym przygotowaniem pracowników firmy oraz współpracujących z nią przewoźników i kurierów. Wdrożenie poprzedzone zostało projektem pilotażowym i szkoleniami. Firma planuje wprowadzenie 2 000 urządzeń mobilnych we wszystkich 17 oddziałach w Polsce do końca 2013 roku.
(źr. DB Schenker Logistics)