Dodaj ogłoszenie o pracy


Paczkomaty InPost z gwarancją 1-dniowej termin dostawy

 

InPost, właściciel sieci 650 Paczkomatów gwarantuje od lutego 1-dniowy standard dostawy dla wszystkich przesyłek zamawianych w sieci. Każda przesyłka dotrze do Paczkomatu InPost w zaledwie 1 dzień od nadania – za wszystkie dostarczone po terminie, InPost zwróci zaś na konto nadawcy 50 proc. kosztu dostawy.
Wprowadzona od lutego reguła to pierwsza tego typu na rynku pocztowym. Decyzja jest elementem długofalowej strategii biznesowej firmy, która w 2013 roku postawi na kolejne inwestycje w innowacje, logistykę oraz najwyższą jakość serwisu.
- Rynek  e-commerce to rynek konsumentów szczególnie wymagających. Skończyły się czasy, gdy w e-zakupach liczyło się przede wszystkim zaoferowanie niskiej ceny – dziś internauci oczekują więcej: wysokiej wiarygodności sklepu, elastycznych płatności, dużego wyboru produktów i w końcu błyskawicznej, dopasowanej do ich planu dnia, dostawy. Paczkomaty kilka lat temu, jako pierwsze, zaoferowały Klientom możliwość odbioru przesyłki w dogodnym miejscu o dowolnej porze, 24/7. Dziś idziemy o krok dalej: oferujemy także gwarancję najszybszej, 1-dniowej dostawy zamówienia. Dotąd taka oferta pojawiała się na rynku w ramach specjalnych promocji lub jako usługa premium. My wprowadzamy ją na stałe, dla wszystkich współpracujących z nami nadawców, jako podstawowy standard usługi, bez dodatkowych opłat“ – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer S.A.
Jak działa gwarancja 1-dniowej dostawy?
Od lutego każdy, kto zrobi zakupy przez internet i jako opcję dostawy wybierze Paczkomaty InPost, może być pewien, że przesyłka dotrze do wybranego Paczkomatu w ciągu 1 dnia roboczego od jej nadania. Co ważne, wprowadzonej gwarancji towarzyszy także dodatkowe zobowiązanie: jeżeli przesyłka dotrze po terminie, InPost zwróci na konto Nadawcy 50 proc. kosztu jej dostawy. Klienci mają także przez cały czas możliwość śledzenia statusu swojej przesyłki.
- Wiele firm działających na rynku dostaw mówi o deklarowanym czasie dostawy. My ustanawiamy nowy standard i mówimy o czasie gwarantowanym – w tym tkwi różnica. W momencie nadania towaru przez sklep, zamawiający otrzyma SMS-a z wiadomością –
w ciągu 1 dnia roboczego od tego momentu przesyłka dotrze do Paczkomatu, o czym także poinformujemy go wygodnym sms-em. Warto dodać, że gwarancja będzie działać przez cały rok, także w najbardziej intensywnych dla rynku e-zakupów okresach, jak Święta, Walentynki czy sezonowe wyprzedaże. Nie obawiamy się tego zobowiązania – podnosimy rynkowi poprzeczkę, bo wiemy, że jesteśmy na to gotowi. Najlepszym dowodem na to są dotychczasowe bardzo wysokie statystyki terminowości doręczeń – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer S.A.
(źr. Integer S.A)

 

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.