
Wprowadzona od lutego reguła to pierwsza tego typu na rynku pocztowym. Decyzja jest elementem długofalowej strategii biznesowej firmy, która w 2013 roku postawi na kolejne inwestycje w innowacje, logistykę oraz najwyższą jakość serwisu.
- Rynek e-commerce to rynek konsumentów szczególnie wymagających. Skończyły się czasy, gdy w e-zakupach liczyło się przede wszystkim zaoferowanie niskiej ceny – dziś internauci oczekują więcej: wysokiej wiarygodności sklepu, elastycznych płatności, dużego wyboru produktów i w końcu błyskawicznej, dopasowanej do ich planu dnia, dostawy. Paczkomaty kilka lat temu, jako pierwsze, zaoferowały Klientom możliwość odbioru przesyłki w dogodnym miejscu o dowolnej porze, 24/7. Dziś idziemy o krok dalej: oferujemy także gwarancję najszybszej, 1-dniowej dostawy zamówienia. Dotąd taka oferta pojawiała się na rynku w ramach specjalnych promocji lub jako usługa premium. My wprowadzamy ją na stałe, dla wszystkich współpracujących z nami nadawców, jako podstawowy standard usługi, bez dodatkowych opłat“ – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer S.A.
Jak działa gwarancja 1-dniowej dostawy?
Od lutego każdy, kto zrobi zakupy przez internet i jako opcję dostawy wybierze Paczkomaty InPost, może być pewien, że przesyłka dotrze do wybranego Paczkomatu w ciągu 1 dnia roboczego od jej nadania. Co ważne, wprowadzonej gwarancji towarzyszy także dodatkowe zobowiązanie: jeżeli przesyłka dotrze po terminie, InPost zwróci na konto Nadawcy 50 proc. kosztu jej dostawy. Klienci mają także przez cały czas możliwość śledzenia statusu swojej przesyłki.
- Wiele firm działających na rynku dostaw mówi o deklarowanym czasie dostawy. My ustanawiamy nowy standard i mówimy o czasie gwarantowanym – w tym tkwi różnica. W momencie nadania towaru przez sklep, zamawiający otrzyma SMS-a z wiadomością –
w ciągu 1 dnia roboczego od tego momentu przesyłka dotrze do Paczkomatu, o czym także poinformujemy go wygodnym sms-em. Warto dodać, że gwarancja będzie działać przez cały rok, także w najbardziej intensywnych dla rynku e-zakupów okresach, jak Święta, Walentynki czy sezonowe wyprzedaże. Nie obawiamy się tego zobowiązania – podnosimy rynkowi poprzeczkę, bo wiemy, że jesteśmy na to gotowi. Najlepszym dowodem na to są dotychczasowe bardzo wysokie statystyki terminowości doręczeń – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Integer S.A.
(źr. Integer S.A)