Dodaj ogłoszenie o pracy


arvato Polska obsłuży e-sklep firmy 5.10.15

 

arvato Polska, dostawca usług dla branży e-commerce, nawiązał współpracę z firmą KOMEX S.A., właścicielem marki 5.10.15. arvato zapewni kompleksową obsługę logistyczną dla internetowego sklepu z odzieżą dziecięcą 5.10.15. Zakończenie prac przygotowawczych i uruchomienie procesów planowane jest na początek lutego 2013 roku.
Właściciel marki 5.10.15 istnieje na polskim rynku blisko 20 lat. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą ubrań, obuwia i akcesoriów dziecięcych, dostosowanych do poszczególnych faz rozwoju dziecka. Obecnie spółka dysponuje w Polsce siecią sprzedaży składającą się z ponad 200 tradycyjnych placówek. Ponadto, firma od 2 lat prowadzi sprzedaż przez Internet.
- Rozpoczęcie sprzedaży asortymentu 5.10.15 przez sieć było naturalną konsekwencją i kolejnym krokiem w rozwoju spółki. Kanał internetowej sprzedaży i dystrybucji znacznie poszerza możliwości dotarcia do naszych klientów. W celu zapewnienia optymalnych warunków rozwoju w tak konkurencyjnej branży jak e-commerce poszukiwaliśmy doświadczonego partnera – mówi Sebastian Moleda, dyrektor operacyjny Komex.S.A.
W ramach obowiązującej umowy, arvato będzie obsługiwało e-sklep z odzieżą dziecięcą całościowo pod kątem procesów logistycznych. Ponadto spółka będzie odpowiadać za proces płatności w ramach dostaw kurierskich.
- 5.10.15 jest znaną marką, która od lat ma ugruntowaną pozycję na rynku odzieży dziecięcej. Zależy nam, by spółka mogła zachować najwyższe standardy jakości obsługi klientów także w sprzedaży internetowej. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron i że dzięki naszemu zaangażowaniu, obsługa zamówień przez Internet będzie sprawna i spełniająca wysokie wymagania klienta - komentuje Przemysław Klich, dyrektor ds. sprzedaży w Obszarze Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.
- Zdajemy sobie sprawę, że wraz ze wzrostem skali działania, rośnie potrzeba sprawnej obsługi złożonych procesów logistycznych i finansowych. Dzięki dotychczasowemu doświadczeniu zastosujemy najlepsze praktyki obsługi procesów logistycznych e-sklepu 5.10.15. Pozwoli to na zapewnienie optymalnego poziomu satysfakcji klientów końcowych, a tym samym naszego kontrahenta – dodaje Lidia Ratajczak-Kluck, dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.
(źr. arvato Polska)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.