
Właściciel marki 5.10.15 istnieje na polskim rynku blisko 20 lat. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą ubrań, obuwia i akcesoriów dziecięcych, dostosowanych do poszczególnych faz rozwoju dziecka. Obecnie spółka dysponuje w Polsce siecią sprzedaży składającą się z ponad 200 tradycyjnych placówek. Ponadto, firma od 2 lat prowadzi sprzedaż przez Internet.
- Rozpoczęcie sprzedaży asortymentu 5.10.15 przez sieć było naturalną konsekwencją i kolejnym krokiem w rozwoju spółki. Kanał internetowej sprzedaży i dystrybucji znacznie poszerza możliwości dotarcia do naszych klientów. W celu zapewnienia optymalnych warunków rozwoju w tak konkurencyjnej branży jak e-commerce poszukiwaliśmy doświadczonego partnera – mówi Sebastian Moleda, dyrektor operacyjny Komex.S.A.
W ramach obowiązującej umowy, arvato będzie obsługiwało e-sklep z odzieżą dziecięcą całościowo pod kątem procesów logistycznych. Ponadto spółka będzie odpowiadać za proces płatności w ramach dostaw kurierskich.
- 5.10.15 jest znaną marką, która od lat ma ugruntowaną pozycję na rynku odzieży dziecięcej. Zależy nam, by spółka mogła zachować najwyższe standardy jakości obsługi klientów także w sprzedaży internetowej. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron i że dzięki naszemu zaangażowaniu, obsługa zamówień przez Internet będzie sprawna i spełniająca wysokie wymagania klienta - komentuje Przemysław Klich, dyrektor ds. sprzedaży w Obszarze Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.
- Zdajemy sobie sprawę, że wraz ze wzrostem skali działania, rośnie potrzeba sprawnej obsługi złożonych procesów logistycznych i finansowych. Dzięki dotychczasowemu doświadczeniu zastosujemy najlepsze praktyki obsługi procesów logistycznych e-sklepu 5.10.15. Pozwoli to na zapewnienie optymalnego poziomu satysfakcji klientów końcowych, a tym samym naszego kontrahenta – dodaje Lidia Ratajczak-Kluck, dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska.
(źr. arvato Polska)