Dodaj ogłoszenie o pracy


Jeszcze jedno połączenie morskie APL z Gdyni do Niemiec

APL uruchomił nowy serwis dowozowy łączący niemieckie porty z Gdynią. Połączenie nazwane Bremerhaven- Hamburg – Gdynia, obsługiwane jest przy współpracy z Hapag-Lloyd i MOL.

Połączenie zainicjowano zawinięciem 24 stycznia br. do BCT statku Akacia. W ramach serwisu realizowane będą cotygodniowe rejsy na trasie Hamburg-Bremerhaven-Gdynia. Do BCT statki przypływać będą w czwartki.
APL to globalny armator oceaniczny z siedzibą główną w Singapurze, notujący systematyczne wzrosty obrotów na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym. Eksploatuje 141 statków i 10 terminali kontenerowym na całym świecie. Z BCT współpracuje nieprzerwanie od 2006 roku.
(źr. BCT Gdynia)
Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.