Dodaj ogłoszenie o pracy


Kampania "InPost Love" doceniona przez Golden Arrow 2011

 

Niezależny operator pocztowo-kurierski InPost, został wyróżniony w VI edycji konkursu Golden Arrow 2011, w kategorii „Open”. Spółkę doceniono za niestandardową kampanię InPost LOVE marketingu bezpośredniego, realizowaną w lutym 2011 roku.
Kampania oparta była na pozytywnym przekazie, budowanym dzięki „Zestawowi do pielęgnacji dobrych znajomości”. Dołączany był on do życzeń przesyłanych przez użytkowników Facebooka, z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji Power Post. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom, akcja osiągnęła rewelacyjny poziom 81% efektywności w zakresie pozyskania nowych klientów, którzy na zaproszenie znajomych wybrali swój Paczkomat, zarejestrowali się w systemie i odebrali "Zestaw do pielęgnacji dobrych znajomości".Poza ociepleniem wizerunku marki firmy celem tej kampanii było wzbudzenie zainteresowania usługą Paczkomaty wśród grupy młodych osób, aktywnie korzystających z Internetu i robiących zakupy w „sieci”. W efekcie firma pozyskała niemal 3 razy więcej nowych użytkowników Paczkomatów niż zakładano w fazie koncepcyjnej projektu. Akcja przyczyniła się także pośrednio do rozpropagowania usługi opartej na technologii poczty hybrydowej.
(źr. InPost)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.