Konto pracodawcy


Trans Polonia przewoźnikiem Lotos Asfalt

Trans Polonia S.A. poinformowała, że 14 grudnia br. zawarła nowe  umowy z Lotos Asfalt Sp. z o.o. W ramach zawartych umów Trans Polonia świadczyć będzie w kolejnych latach usługi transportowe polegające na załadunku, przewożeniu oraz rozładunku asfaltów oraz ciężkiego oleju opałowego do odbiorców na terenie kraju oraz zagranicą.


Pierwsza umowa obejmuje świadczenie usług do odbiorców na terenie województw: śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim (część zachodnia) oraz poza granicami kraju na terenie: Czech, Austrii i Węgier (część zachodnia). Druga umowa obejmuje świadczenie usług do odbiorców na terenie województw: pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, oraz zagranicą na terenie Szwecji. Umowy zostały zawarte na czas określony i obowiązują do końca 2015 roku. Szacunkowa łączna wartość umów zawartych pomiędzy Trans Polonia S.A. a Lotos Asfalt Sp. z o.o. wynosi ponad  20 mln zł.


- Nowo podpisane umowy są naturalną kontynuacją naszej wieloletniej, owocnej współpracy z Lotos Asfalt. Utrzymaliśmy stan posiadania w ilości obsługiwanych stref. Kolejny dowód zaufania utwierdza nas w przekonaniu, iż przyjęta przez zarząd strategia rozwoju i dużego nacisku na jakość świadczonych usług, a przede wszystkim bezpieczeństwo - to prawidłowy kierunek. Sektor, w którym działamy to sektor wysoce wyspecjalizowany i wysoce odpowiedzialny. Nasza działalność wiąże się z podwójną odpowiedzialnością – za swoją firmę i za naszego zleceniodawcę. Dziś widzimy jak nasze podejście do współpracy jest doceniane, co ma realne przełożenie na kolejne kontrakty, jak w przypadku Spółki Lotos Asfalt – podkreśla Adriana Bosiacka, dyrektor spedycji, członek  zarządu Trans Polonia SA.

(źr. Trans Polonia SA)

Zobacz także:
kobiety w logistyce
Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT
50 proc. kobiet w składzie nowego zarząd DB Cargo
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Wjazd do Wielkiej Brytanii już możliwy, ale…
Mandaty i taryfikatory w transporcie – jak jeździć w zgodzie z prawem?
Projekt rozporządzenia KE dla transportu drogowego w czasach pandemii
Zwolnienia grupowe w dobie pandemii - kiedy pracownikom należą się odprawy?
Wyroby medyczne czyli zamieszanie z procentami
Tarcza antykryzsowa - pułapki kryterium przychodowego. Będzie strata, ale ZUS płac ...
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zagraniczna sprzedaż może pomóc firmom w czasie pandemii? - komentarz DHL
Covid-19 wystawił na próbę światową logistykę – czy to rozwinie nearshoring?
Co dalej z kierowcami i jak cyfryzacja wpłynie na ich rynek pracy?
Jak zarządzać łańcuchem dostaw po pandemii COVID-19?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Linie Emirates zwiększają ładowność, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomiczne ...
DKV chce zwiększyć dostęp do strzeżonych parkingów dla aut ciężarowych
Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel
CEVA Logistics rozpoczęła realizację planu ekspansji w Afryce
Pierwsze FLIRTy wjeżdżają na tory
Fracht FWO Polska dynamicznie rozwija transport morski kontenerów
GLS wprowadza na polski rynek rowery kurierskie
Innowacyjne rozwiązanie Hillebrand chroni beczki przed TCA w transporcie
Dachser Polska w nowej siedzibie w Strykowie k. Łodzi
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC