Dodaj ogłoszenie o pracy


Holding DSV przejął wszystkie akcje DSV Latin America

Grupa DSV systematycznie od kilku rozwija swoją działalność na rynkach państw Ameryki Łacińskiej. Z początkiem listopada 2012 DSV Air & Sea Holding A/S przejęło pozostały pakiet 60 proc. akcji firmy DSV GL Latin America S.A.
Ameryka Łacińska oferuje niezliczone możliwości rozwoju dla film zajmujących się zarówno logistyką, jak i spedycją, lecz jest także bardzo trudnym rynkiem, ze względu na specyficzne uregulowania prawne oraz regionalne praktyki handlowe. Właśnie z tego względu DSV zdecydowało się na rozszerzanie swojej działalności w sposób kontrolowany, poprzez wspieranie lokalnych operatorów. Ze względu na wyjątkowo owocną współpracę z Los Inkas, firmą działającą na rynkach Peru, Chile i Argentyny, oraz rosnące zainteresowanie światowych partnerów grupy, DSV zdecydowało się wzmocnić swoją obecność w Ameryce Łacińskiej.
- Pierwszym krokiem było założenie w czerwcu tego roku filii DSV w Brazylii, która już w tej chwili świadczy szeroki zakres usług logistycznych dla General Motors na tym rynku. Kolejnym było przejęcie pozostałych 60 proc. akcji spółki DSV-GL Latin America S.A. od naszego partnera joint venture Los Inkas S.A. – mówi Arkadiusz Mirek, dyrektor zarządzający DSV Air & Sea. Od listopada, grupa DSV ma pełną kontrolę nad logistyką i spedycją odbywającą się za pośrednictwem DSV-GL na terenach takich państw jak Argentyna, Chile i Peru.

 

 

(źr. DSV)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.